شمانیوز
شما نیوز

بازدید نماینده، ولی فقیه و امام جمعه از مجتمع معدنی چادرملو

آیت الله ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد به همراه هیاتی از روحانیون و مسئولان استان یزد همزمان با روز جهانی کارگر از مجتمع معدنی چادرملو بازدید کرد.

بازدید نماینده، ولی فقیه و امام جمعه از مجتمع معدنی چادرملو
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو: در این بازدید مدیر عامل چادرملو ضمن تشریح بخش‌های مختلف این مجتمع از استخراج تا مرحله تولید کنسانتره آهن و انتقال آن به صنایع بزرگ فولادی از جمله مجتمع صنعتی چادرملو در اردکان یزد و نقش این واحد‌های صنعتی در رونقی اقتصادی و اشتغالزایی منطقه گفت: چادرملو از پیشگامان تکمیل زنجیره تولید فولاد در کشور است و این افتخار بزرگی است که ما می‌توانیم در هر مرحله از تولید ارزش افزوده ایجاد کنیم.
بازدید نماینده، ولی فقیه و امام جمعه از مجتمع معدنی چادرملو
آیت الله ناصری نیز در پایان این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو، در جهت تکمیل زنجیره تولید فولاد، این خدمات را بسیار مثبت و ارزنده توصیف کرد و اظهار امیدواری نمود همچنان شاهد رشد و توسعه واحد‌های فرآوری و صنعتی این مجموعه بمنظور رونق تولید و رشد اقتصادی باشیم. نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد همچنین از سرمایه گذاران دعوت کرد برای گسترش فعالیت‌های این بخش اقتصادی کشور بیش از پیش همت کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی