شمانیوز
شما نیوز

ارژنگ امیر فضلی

(ویدیو) پیری زود رس و موهای سفید ارژنگ امیر فضلی همه را شوکه کرد | ارژنگ امیر فضلی را هیچ کس نمی‌شناسد

به تازگی عکسی از ارژنگ امیر فضلی در فضای مجازی منتشر شده است که حکایت تغییر قیافه این بازیگر دارد .

(ویدیو) پیری زود رس و موهای سفید ارژنگ امیر فضلی همه را شوکه کرد  |  ارژنگ امیر فضلی را هیچ کس نمی‌شناسد

به گزارش شمانیوز؛ به تازگی فیلمی  از بازیگر قدیمی ایران ارژنگ امیرفضلی در فضای مجازی منتشر شده است که حکایت از تغییر قیافه شدید این بازیگر دارد. ارژنگ امیر فضلی ازجمله بازیگران طنز ایرانی است که حواشی زیادی تا کنون نداشته است. ارژنگ امیرفضلی بیشتر فعالیت‌های حرفه‌ای خود به عنوان بازیگر در زمینه کمدی ایفای نقش کرده است، این روز‌ها با نگاهی منتقدانه به جنگ ناملایمات و عادات اشتباه رایج در جامعه رفته است. ارژنگ امیرفضلی از مدرسه گرافیک فارغ التحصیل شده است. به گفته خودش در ابتدا رویای دکتر شدن در سرش بوده است. هرچند پدرش در ابتدا با رفتن او به رشته تجربی مخالفت می‌کند، ولی اصرار بیش از اندازه ارژنگ برای رفتن به رشته تجربی باعث می‌شود که پدرش نیز راضی شود. 

ارژنگ امیرفضلی بازیگر ایرانی است. او بیشتر به عنوان یک کمدین شناخته شده است. ارژنگ امیرفضلی که همه او را به عنوان یکی از بازیگران کمدی می شناسند کار خود را با برنامه «نوروز 72» به کارگردانی داریوش کاردان، همراه با مهران مدیری و حمید لولایی آغاز کرد.او به سرعت در عرصه هنر هفتم درخشید و علاوه بر بازیگری در سینما، تلویزیون و تئاتر، کارگردانی چند مجموعه تلویزیونی را نیز در کارنامه کار خود ثبت کرد.

ارژنگ امیر فضلی

ارژنگ امیرفضلی متاهل است و پسری 6 ساله به نام کارن دارد. تئوری ای برای اینکه چرا مجموعه ساعت خوش تعطیل شد ندارم؛ فقط باهاش کنار آمدم. در اوج شهرت مجبور شدم بروم در یک شرکت، با حقوق ماهی 20 هزار تومان بازاریاب تبلیغاتی بشوم. زن هم گرفته بودم و واقعا 20 هزار تومان به هیچ جایم نمی رسید. هم خودم آنجا کار می کردم و هم خانم ام آمده بود آنجا کار می کرد ولی باز پولمان نمی رسید.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی