شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا شنبه 18 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال حافظ فردا شنبه 18 فروردین ماه 1403 را میتوانید بخوانید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا شنبه 18 فروردین 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز :فال حافظ یکی از روش‌های مشهور و محبوب در فرهنگ ایرانی است که بر اساس شعرهای حافظ، پیش‌بینی آینده است. در فال حافظ،  با نوشتن یک سؤال در ذهن و برگرداندن کتاب حافظ در صدف (گونه‌ای از کراتین)، شعری را که در آن خورشید، مه، گل و غیره ذکر شده است، پیدا کرده و آن را به عنوان تفسیر و راهنمایی برای مسئله مطرح شده در نظر می‌گیرند.استفاده از فال حافظ یک فرایند شیرین و جذاب است که در بسیاری از فرهنگ‌ها و کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای بدست آوردن راهنمایی و پاسخ به سوالات شخصی بسیار مفید است.فال حافظ می‌تواند یک راه مطمئن برای شناخت بهتر خود و اندیشه‌های نهفته درون آن باشد و در برابر تصمیم‌گیری‌های مهم و انتخاب‌های زندگی ما کمک کند.در ادامه فال حافظ فردا شنبه 18فروردین 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین :

ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک

حق نگه دار که من می‌روم الله معک

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد

من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

تعبیر:

دارای خصلت های خوبی هستید و اراده آهنین شما باعث شده در شرایط سخت زندگی استوار و ثابت قدم بمانید. به خاطر آن شاکر خداوند باشید. برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود سعی کنید صداقت پیشه کرده و با خلوص نیت رفتار کنید. به زودی مشکلات و موانع برطرف می شود و قطعا به سرمنزل مقصود خواهید رسید.

 متولدین اردیبهشت :

روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر

پیش شمع آتش پروانه به جان گو درگیر

ترک درویش مگیر ار نبود سیم و زرش

در غمت سیم شمار اشک و رخش را زر گیر

تعبیر: 

شما ارزش هر کس را به پول و مقام آنکس می‌دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می‌رسید. با حرف زدن کار درست نمی‌شود، مرد عمل باشید.

 متولدین خرداد :

یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود 

دیده را روشنی از خاک درت حاصل بود  

در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز 

چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود 

تعبیر:

راهی برای تو گذاشته بودند که به سلامتی از آن گذر کردید. در ایام جوانی و خوشی غافل نباش که خوشی زودگذر است و بادهای نفاق به سویت می وزند، پس آماده باش تا در آن زمان راه و چاره را پیدا کنی. در ضمن به فکر باش تا یاری پیدا کنی که همیشه تکیه گاه تو باشد.

 متولدین تیر :

حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست 

باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست 

پنج روزی که در این مرحله مهلت داری 

خوش بیاسای زمانی که زمان این همه نیست 

تعبیر:

مسائل کوچک را بزرگ نکن. چند صباحی را که زنده ای خوش باش و از زندگیت لذت ببر و به خاطر مسائل کوچک خود را آزار نده. قدری نیز عاقبت اندیش باش.

 متولدین مرداد :

بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد

که تاب من به جهان طره فلانی داد

دلم خزانه اسرار بود و دست قضا

درش ببست و کلیدش به دلستانی داد

تعبیر:

مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که اینبار هم سرمایه ی تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای کسی فاش نکن.

 متولدین شهریور :

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن

منم که دیده نیالوده‌ام به بد دیدن

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما کافریست رنجیدن

تعبیر:

از افراد دورو و فریبکار که فقط به فکر منافع خود هستند دوری کنید و از کبر و غرور برحذر باشید. انسان زودرنج و حساسی هستید. در برابر سختی‌ها و حوادث زندگی سرسخت باشید و زود ناامید نشوید. تنها پیشه تو در زندگی صداقت است، به همین روش ادامه بده و به لطف و رحمت الهی امیدوار باش که جزای نیکی‌های خود را از او خواهی گرفت.

فال حافظ

متولدین‌ مهر :

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع

شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمیآید به چشم غم پرست

بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تعبیر:

نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی، ولی گاهی در این مسیر دچار شتابزدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده اید. کافی است از فرصتهای بدست آمده نهایت استفاده را ببرید تا با خیال راحت پیروزی را در آغوش بکشید.

 متولدین آبان :

سال‌ها پیروی مذهب رندان کردم

تا به فتوی خرد حرص به زندان کردم

من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه

قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم

تعبیر:

تلاش و زحمت زیادی کشیده و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌اید اما مأیوس نشوید که سرانجام به مراد دل می رسید و روزهای خوش فرا خواهد رسید. برای موفقیت در کارهای مهم با دوستان مورداعتماد خود مشورت کرده و دوست و دشمن را از هم جدا کنید. از عقل و درایت خود استفاده کرده و خدا را همیشه به یاد داشته باشید.

 متولدین آذر :

ساقی بیا که شد قدح لاله پر ز می

طامات تا به چند و خرافات تا به کی

بگذر ز کبر و ناز که دیده‌ست روزگار

چین قبای قیصر و طرف کلاه کی

تعبیر:

انسان خیال‌پردازی هستید که در رویا و توهم غرق شده‌اید. دست از اوهام برداشته و برای سختی‌ها و موانعی که سر راه خواهید داشت آماده شوید. برای تصمیم‌گیری از عقل خود استفاده کرده و از خرافات پیروی نکنید. به خدا توکل داشته باشید که راه رسیدن به مراد دل هموار خواهد شد. 

 متولدین دی :

می‌فکن بر صف رندان نظری بهتر از این

بر در میکده می کن گذری بهتر از این

در حق من لبت این لطف که می‌فرماید

سخت خوب است ولیکن قدری بهتر از این

تعبیر:

چون کاری را شروع میکنی با سعی و تلاشی در خور باشد. در هر مرحله از زندگی عقل و تفکر، گره گشای امور است، پس در کارها عاقلانه بیندیش و با حوصله تصمیم بگیر. فکر و نیتی که در سر داری برای تو بهترین انتخاب است. زیاده خواهی و طمع ورزی مکن و به امید خدا وارد عمل شو تا کامیاب و سرافراز شوی.

 متولدین بهمن :

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند

واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

این همه شهد و شکر کز سخنم میریزد

اجر صبریست کز آن شاخ نباتم دادند

تعبیر:

به خاطر صبر و تحملی که داشته اید آن چیزها که آرزو داشتید برآورده می شود و زندگی موفق خواهید داشت ،غم ها و غصه هایت نیز کم کم برطرف می شود و به عشق خود نیز خواهید رسید.

متولدین اسفند :

دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد

من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد

از دست رفته بود وجود ضعیف من

صبحم به بوی وصل تو جان بازداد باد

تعبیر:

یاد ایام قدیم و خاطرات خوش آن زمان دلت را شاد می‌کند. درددل زیادی داری و به دنبال یک هم‌راز و هم‌سخن می‌گردی. خود را ضعیف می‌پنداری اما بسیار قوی هستی. به زودی خبری دریافت میکنی که از شنیدن آن بسیار خوش‌حال خواهی شد.

‌‎‎‌‎‎‎‌‎‌‎‎‌‎‎‎‌‎‎‎‌‎

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied