شمانیوز
شما نیوز

فال حافظ

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال حافظ فردا یکشنبه دومین روز از اردیبهشت ماه 1403 را میتوانید بخوانید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ فردا یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز : فال حافظ یکی از مشهورترین روش‌های پیشگویی در فرهنگ ایران است که براساس اشعاری از دیوان حافظ انجام می‌شود.  فال حافظ یک مراسم سنتی است که در آن، شاعری متناسب با نیت فالگیر و به صورت تصادفی، یک غزل را به او پیشنهاد می‌دهد و فالگیری را بر اساس اشعار آن انجام می‌دهد.فال حافظ یک روش پیشگویی محبوب در بین مردم ایران است که تا به امروز در جشنواره‌ها، مراسم خانوادگی و جشن‌ها استفاده می‌شود.فال حافظ، به عنوان یک روش هنری و معنوی بر پایه شعر و ادبیات، برای بسیاری از افراد یک منبع الهام و راهنمایی است.در ادامه فال حافظ فردا یکشنبه 2 اردیبهشت 1403 را بخوانید. 

متولدین فروردین :

یا رب سببی ساز که یارم به سلامت

بازآید و برهاندم از بند ملامت

خاک ره آن یار سفرکرده بیارید

تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت

تعبیر: 

راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می‌دهد. دیگران هم به جای کمک آزرده‌ات می‌کنند و مدام ایراد می‌گیرند. پس تو هم رازهای درونت را فاش نکن. امیدوار باش.

 متولدین اردیبهشت :

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است 

وز پی دیدن او دادن جان کار من است 

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز 

هر که دل بردن او دید و در انکار من است 

 تعبـیر:

به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

 متولدین خرداد :

مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو

یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو

گفتم ای بخت بخفتیدی و خورشید دمید

گفت با این همه از سابقه نومید مشو

تعبیر:

زندگی و جهان نشانه کوچکی از عظمت الهی است و عمر فرصتی است کوتاه که خدا در اختیار انسان ها قرار داده است. به فکر عاقبت خود نیز باش و توشه ای برای زمان محاسبه فراهم بیاور. از رحمت و عفو الهی نومید مشو و به جهان و زر و زیور فانی آن تکیه مکن تا خداوند یاری‌ات فرماید.

متولدین تیر :

من دوستدار روی خوش و موی دلکشم

مدهوش چشم مست و می صاف بی‌غشم

در عاشقی گزیر نباشد ز ساز و سوز

استاده‌ام چو شمع مترسان ز آتشم

تعبیر:

روزهای عمر به سرعت می‌گذرد و ایام جوانی به پایان خواهد رسید، اگر قدر این لحظات را ندانید در آینده دچار خسران و پشیمانی شده اما دیگر فرصتی برای جبران نخواهد بود.‌ خود را به بی خیالی زده اید، بی خبر از آینده به خوشگذرانی می‌پردازید. عاقبت اندیش و آینده‌نگر باشید تا در آینده‌‌تان درخشان باشد.

 متولدین مرداد :

دل می‌رود ز دستم صاحب دلان خدا را

دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز

باشد که بازبینیم دیدار آشنا را

تعبیر:

راز هایی هست که نباید با اغیار در میان گذاشته شوند. فعلا زندگی به کام نمی‌گردد ولی به خدا امیدوار باش و فکر مسائل دنیوی را مکن که هرچه مصلحت تو باشد همان می‌شود. با افتادگان و افراد زیر دست مهربان باش و دوستان را دریاب.

 متولدین شهریور :

ای که بر ماه از خط مشکین نقاب انداختی

لطف کردی سایه‌ای بر آفتاب انداختی

تا چه خواهد کرد با ما آب و رنگ عارضت

حالیا نیرنگ نقشی خوش بر آب انداختی

تعبیر:

از غم و اندوه دوری کنید و نگرانی به دل راه ندهید که به زودی ایام کامیابی و خوشی فرا رسیده و به آرزوی دل دست پیدا می‌کنید. این موفقیت نتیجه مدت ها رنج کشیدن و تحمل سختی‌ها است. از فرصت هایی که در این دوران پیش می آید استفاده کنید و قدر روزهای زندگی را بدانید. خداوند را به خاطر نعمت های بی دریغش شکرگزار باشید و به حق توکل کنید.

متولدین‌ مهر :

دارم امید عاطفتی از جانب دوست 

کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست 

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او 

گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست 

 تعبیر:

دوستی به تو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

 متولدین آبان :

ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی

تیغی که آسمانش از فیض خود دهد آب

تنها جهان بگیرد بی منت سپاهی

تعبیر:

اندوه و ناامیدی را از دل بیرون کرده و شاد باشید که ایام خوشی و سرور فرا رسیده است. در روزگار کامیابی و شادی دیگران را فراموش نکنید و به فقرا و نیازمندان کمک کنید. خداوند را به خاطر نعمت‌های بی‌دریغش شکرگزار باشید و با دیگران به خوبی رفتار کنید.

 متولدین آذر :

روز وصل دوستداران یاد باد

یاد باد آن روزگاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت

بانگ نوش شادخواران یاد باد

تعبیر:

خیلی غمگین هستی. فکر می کنی همه تو را فراموش کرده اند و دیگر وفا وجود ندارد. تدبیری برای غم خود کن. رازت را به کسی نگو. فعلا" در دام بلا هستی که با سعی خودت نجات پیدا می کنی. به عنایت خداوند امیدوار باش.

  متولدین دی :

شنیده‌ام سخنی خوش که پیر کنعان گفت

فراق یار نه آن می‌کند که بتوان گفت

نشان یار سفرکرده از که پرسم باز

که هر چه گفت برید صبا پریشان گفت

تعبیر:

تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است. درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر خوبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

  متولدین بهمن :

چو گل هر دم به بویت جامه در تن

کنم چاک از گریبان تا به دامن

دلم را مشکن و در پا مینداز

که دارد در سر زلف تو مسکن

تعبیر:

به انرژی و توانایی‌های خود اعتماد کرده و به نیروی درونی خود تکیه کنید تا به خواسته‌های دل برسید. اگرچه برای رسیدن به هدف راه پر پیچ و خمی در پیش دارید اما امید خود را از دست ندهید. دوراندیشی و درایت رمز رسیدن به سرمنزل مقصود و موفقیت در این راه است. با تدبیر و توکل و تلاش جلو بروید که پیروزی با شما خواهد بود.

 متولدین اسفند :

آن که از سنبل او غالیه تابی دارد

باز با دلشدگان ناز و عتابی دارد

از سر کشته خود می‌گذری همچون باد

چه توان کرد که عمر است و شتابی دارد

تعبیر:

گذشت داشته باشید. عفو با بزرگان است. لذتی که در عفو هست در انتقام نیست. عمر مثل باد می گذرد. فرصت را از دست ندهید. دل خسته‌ای را به دست آورید که ثوابی بالاتر از این وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied