شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت فردا پنجشنبه 15 شهریور ماه 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت فردا پنجشنبه 15 شهریور ماه 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت کبیر بر اساس ماه تولدتان برای فردا پنجشنبه 15 شهریور ماه 1403 را بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یک شیوه باستانی برای پیش‌بینی آینده و کسب بینش‌های معنوی است. فال تاروت شامل 78 کارت است که هر کدام نمادها و معانی خاصی دارند. خواننده با استفاده از این کارت‌های فال تاروت، وضعیت فعلی فرد را تحلیل کرده و به او در درک چالش‌ها و فرصت‌های آینده کمک می‌کند. بسیاری از افراد از فال تاروت به‌عنوان ابزاری برای خودشناسی و راهنمایی در تصمیم‌گیری‌های زندگی استفاده می‌کنند.

فال تاروت متولدین فروردین

کارت تاروت: کارت چهار شمشیر

فروردینی ماهی جان، امروز راحت باش با وجود اینکه دوست دارید همیشه فعال بمانید، حتی برای خنک شدن به زمان نیاز دارید. از این یکشنبه پر زرق و برق اوت استفاده کنید و تا حد امکان کمتر انجام دهید. کمی آفتاب بگیرید، کتاب بخوانید و فقط یک روز راحت و بی دغدغه داشته باشید. شما سزاوار آن هستید.

فال تاروت متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدست

اردیبهشت ماهی، اگر امروز اعتماد به نفس بیشتری دارید، همانطور که این کارت نشان می دهد، این زمان عالی برای انجام کاری است که آن را به تعویق انداخته اید. خود مطمئن شما شجاع تر از همیشه است، پس کاری را انجام دهید که شما را می ترساند. ممکن است آخر هفته را دقیقاً با همان چیزی که انتظارش را داشتید به پایان برسانید.

فال تاروت متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیر

خرداد ماهی عزیز، زمان گفتن حقیقت است. اگر چیزی را از کسی – یا حتی خودتان – نگه داشته اید، امروز بهترین روز است تا در نهایت در مورد آنچه در حال رخ دادن است صادق باشید. در حالی که ممکن است کمی اضطراب به این موضوع مرتبط باشد، زمانی که در نهایت چیزی را که باید گفته شود، احساس می‌کنید که وزنه بالا رفته است.

فال تاروت متولدین تیر

کارت تاروت: کارت ملکه

تیرماهی جان، یکشنبه خود را بیرون بگذرانید، خواه به سادگی بیرون کشیدن یک صندلی روی چمن برای خواندن کتاب باشد یا چیزی مفصل تر مانند یک سفر کمپینگ یا یک پیک نیک بزرگ با دوستان. این روز اشتباهی است که در آن گیر کرده اید. به هر حال، تابستان رو به پایان است و شما نمی خواهید با هیچ حسرتی پایان یابد.

فال تاروت متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت مرگ

مرداد ماهی عزیز، یک چرخه در حال پایان است در حالی که چرخه بعدی شروع می شود. این فال بدی نیست که به نظر می رسد، اما در عوض این کارت زمان تغییر و گذار در زندگی شما را نشان می دهد. امروز اجازه دهید بخشی از کنترل شما از بین برود تا بتوانید واقعیت جدید خود را با آغوش باز بپذیرید.

فال تاروت متولدین شهریور

کارت تاروت: کارت پادشاه سکه

شهریور ماهی عزیز، در حالی که سایر زودیاک ها یکشنبه سردی را سپری می کنند، شما هنوز به کار فکر می کنید. تعجب کردی؟ به هر حال، شما یکی از سخت‌کوش‌ترین نشانه‌های زودیاک هستید – این فقط منطقی است. اطمینان حاصل کنید که کاری که روی آن کار می کنید واقعاً معنی دارد و شما آن را فقط به این دلیل انجام نمی دهید.

فال تاروت متولدین مهر

کارت تاروت: کارت تک شمشیر

مهرماهی عزیز، اگر امروز ایده جالبی دارید، آن را رها نکنید. اگر فقط فکر کنید “این را به خاطر خواهم آورد” بدون اینکه کاری در مورد آن انجام دهید، احتمالاً فقط با باد شناور می شود. آن را یادداشت کنید، شروع کنید، آن را به پایان برسانید، به کسی بگویید – هر کاری می توانید انجام دهید تا اجازه ندهید این ایده جالب از بین برود.

فال تاروت متولدین آبان

کارت تاروت: کارت نوباوه سکه

آبان ماهی عزیز، اگر به دنبال نشانه ای از کائنات بودید تا شروع کنید به دنبال چیزی که می خواهید – به خصوص در حوزه شغلی خود – این کارت همان است. صفحه پنتاکل ها قدرتی برای تجلی به همراه دارد. اگر واقعاً چیزی را می خواهید، هیچ مانعی برای شما وجود ندارد. شما فقط باید قدم هایی بردارید تا آن رویا را به واقعیت تبدیل کنید.

فال تاروت متولدین آذر

کارت تاروت: کارت شوالیه جام

آذر ماهی جان، اگر امروز در مشکلی گیر کرده اید، تنها یک کار وجود دارد که برای یافتن پاسخ خود باید انجام دهید: به درون خود نگاه کنید. در اعماق وجود، می دانید که چه چیزی درست است. اگر از دلت پیروی کنی، چیزهای خوبی خواهد آمد. این ممکن است به این معنی باشد که خواسته ها و نیازهای خود را در اولویت قرار دهید، اما خوشبختانه شما در این امر بسیار خوب هستید.

فال تاروت متولدین دی

کارت تاروت: کارت شش جام

دی ماهی عزیز، آیا امروز زیاد به گذشته فکر می کنید؟ این می تواند سرگرم کننده باشد – به خصوص اگر به نوستالژی دوران کودکی نگاه می کنید – اما فقط اگر مانع شما نشود. برخی از قسمت های زندگی شما بهتر است در گذشته باقی بماند تا بتوانید به عنوان این فرد جدید در حال و آینده رشد کنید.

فال تاروت متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

بهمن ماهی عزیز، این روز خوبی نیست ای کاش می‌توانستم این را به چیزی مثبت تبدیل کنم، اما این کارت واقعاً نشان‌دهنده دلشکستگی و غم است. گاهی اوقات برای پذیرفتن آنها باید در آن احساسات فرو رفت. و با این پذیرش، در نهایت می توانید سفر شفای خود را آغاز کنید.

فال تاروت متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت هفت جام

اسفند ماهی عزیز، اگر امروز به دنبال پاسخ هستید، وقتی آنها را پیدا کردید بیشتر محتاط باشید. گاهی اوقات ایده‌ای به ذهنمان می‌رسد که در ابتدا خوب به نظر می‌رسد اما با نگاه دقیق‌ تر از بین می‌رود. قبل از انجام کمی حفاری به هیچ تغییر یا قولی متعهد نباشید یا ممکن است در نهایت پشیمان شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی