شمانیوز
شما نیوز

دربی منچستر در نیمه نهایی جام اتحادیه

تیم های منچسترسیتی، منچستریونایتد و لسترسیتی با پیروزی مقابل حریفان شان، به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس صعود کردند.

دربی منچستر در نیمه نهایی جام اتحادیه

به گزارش خبرنگار ورزشی شمانیوز و به نقل از ورزش سه ؛  بعد از پیروزی پرگل شب گذشته استون ویلا مقابل لیورپول، امشب تیم های منچسترسیتی، منچستریونایتد و لسترسیتی هم با پیروزی مقابل آکسفورد یونایتد، کولچستر و اورتون، به جمع چهار تیم پایانی رقابت های جام اتحادیه راه پیدا کردند.

25

منچسترسیتی که میهمان آکسفورد یونایتد بود، ابتدا با گل دقیقه 22 ژوائو کانسلو پیش افتاد اما  در دقیقه 46، تیم میزبان با گل متی تیلور، کار را به تساوی کشید. ولی دو گل از رحیم استرلینگ در دقایق 50 و 70، سیتی را با پیروزی 3-1 راهی مرحله بعد کرد.

منچستریونایتد در خانه مقابل کولچستر کار سختی نداشت و با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در 16 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، مارکوس راشفورد (51)، رایان جکسون (56-گل به خودی) و آنتونی مارسیال (61)، دروازه کولچستر را باز کردند و شیاطین سرخ را به یک پیروزی پرگل رساندند.

26

اما لسترسیتی، نزدیک ترین تعقیب لیورپول در لیگ برتر، امشب برای عبور از اورتون، کار سختی داشت و در نهایت به لطف ضربات پنالتی راهی مرحله بعد شد. لستر ابتدا با گل های جیمز مدیسون (26) و جانی اونز (29) در گودیسون پارک پیش افتاد اما گل های تام دیویس (70) و لیتون بینز (90+2)، کار را به ضربات پنالتی کشید. در ضربات پنالتی شاگردان برندان راجرز بهتر کار کردند و با برتری 4-2، به نیمه نهایی جام اتحادیه صعود کردند.

با قرعه کشی انجام شده، در مرحله نیمه نهایی دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت و دیگر دیدار این مرحله را استون ویلا و لسترسیتی برگزار خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied