شمانیوز
شما نیوز

حساس ترین رقابت ادوار لیگ برتر به لطف شفر برانکو و لینکز

فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر که با حساسیت و جذابیت بسیار بالایی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، از نظر تعداد گل‌های به ثمر رسیده آمار بسیار ضعیفی داشته که در مقایسه با ادوار گذشته بی سابقه است.

حساس ترین رقابت ادوار لیگ برتر به لطف شفر برانکو و لینکز
به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از نود : لیگ برتر هجدهم گرچه با رقابت پنج تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی با حساسیت و جذابیت فوق العاده‌ای دنبال می‌شود، اما در این دوره آمار گلزنی تیم‌ها به طور چشمگیری افت داشته و تعداد گل‌های به ثمر رسیده در این دوره نسبت به فصول گذشته کاهش زیادی داشته و این امکان وجود دارد که در پایان فصل، لیگ برتر هجدهم از نظر میانگین گل زده در هر بازی ضعیف‌ترین آمار در تمامی ادوار این رقابت‌ها را داشته باشد.
حساس ترین رقابت ادوار لیگ برتر به لطف شفر برانکو و لینکز
در هر ۱۷ دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر، میانگین بیش از ۲ گل زده در هر بازی به ثبت رسیده؛ اما در فصل جاری و تا پایان هفته بیست و سوم، میانگین گل زده در هر بازی افت قابل ملاحظه‌ای داشته و میانگین ۱.۸۶ گل زده در هر بازی را به ثبت رسانده است. پس از انجام ۱۸۴ بازی در فصل جاری، ۳۴۴ گل به ثمر رسیده؛ در صورتی که تا همین هفته، ۲۴ گل دیگر هم به ثمر می‌رسید، میانگین ۲ گل زده برای هر مسابقه در فصل جاری به ثبت می‌رسید که باز هم ضعیف‌ترین آمار در تمامی ادوار رقابت‌های لیگ برتر به حساب می‌آمد. بهترین آمار در تمامی ادوار در لیگ برتر نهم با میانگین ۲.۵۶ گل در هر بازی به ثبت رسید (۷۸۲ گل در ۳۰۶ بازی). میانگین گل زده هر بازی در لیگ برتر هشتم با میانگین لیگ نهم تقریباً برابر بود و به ۲.۵۵ گل در هر بازی رسید (۷۸۱ گل در ۳۰۶ بازی). ضعیف‌ترین میانگین گل زده در هر بازی در تاریخ لیگ برتر در دوره سیزدهم رقم خورد که برابر ۲.۰۵ بود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied