شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | ۱۰ نشانه که خواهد گفت ازدواج شما به سمت طلاق می رود

طلاق ممکن است غافلگیر کننده بزرگی باشد که شوکه کند یا ممکن است مورد انتظار باشد. اگر می توانید نشانه هایی را مشاهده کنید که نشان می دهد شما و همسرتان احتمالاً به سمت طلاق می روید ، ممکن است هنوز زمانی برای نجات ازدواج خود وجود داشته باشد .

طالع بینی | ۱۰ نشانه که خواهد گفت ازدواج شما به سمت طلاق می رود

به گزارش شمانیوز: طلاق ممکن است غافلگیر کننده بزرگی باشد که شوکه کند یا ممکن است مورد انتظار باشد. اگر می توانید نشانه هایی را مشاهده کنید که نشان می دهد شما و همسرتان احتمالاً به سمت طلاق می روید ، ممکن است هنوز زمانی برای  نجات ازدواج خود وجود داشته باشد . 

نشانه های طلاق

طلاق ممکن است غافلگیر کننده بزرگی باشد که شوکه کند یا ممکن است مورد انتظار باشد. اگر می توانید نشانه هایی را مشاهده کنید که نشان می دهد شما و همسرتان احتمالاً به سمت طلاق می روید ، ممکن است هنوز زمانی برای  نجات ازدواج خود وجود داشته باشد . می توانید برای شناسایی آنچه شما را از هم جدا می کند اقداماتی انجام دهید و شروع به ایجاد برخی تغییرات معنی دار کنید.

در اینجا ۱۰ نشانه خشن وجود دارد که ازدواج شما به سمت طلاق پیش می رود:

۱٫ حالت معمول مکالمه شما فریاد زدن و جیغ زدن است.

اگر فریاد زدن، فریاد زدن و نام بردن از یکدیگر باعث می‌شود که بیشتر مکالمات به پایان برسد، بدانید که این باعث ایجاد عشق، اعتماد و احترام نمی‌شود. اینها برای یک ازدواج سالم ضروری هستند .

۲٫ “درمان خاموش” یک اتفاق تقریباً روزمره است.

انگیزه سکوت ممکن است ترس از ناراحت کردن طرف مقابل یا میل به “تنبیه کردن” با صحبت نکردن یا پاسخ ندادن باشد. « رفتار بی‌صدا » مسیر مستقیمی برای رنجش و خشم بیشتر است، پس مراقب این قاتل مرگبار ازدواج باشید.

۳٫ دیگر به این موضوع اهمیت نمی دهید که آیا رابطه شما بهبود می یابد یا خیر.

صرف نظر از اینکه “همه چیز” را امتحان کرده اید یا به حد ناامیدی خود رسیده اید، اگر از خود می شنوید که می گویید و فکر می کنید که دیگر برایتان مهم نیست، این می تواند نشانه بدی برای رابطه شما باشد.

۴٫ شریک زندگی خود را به عنوان یک هم اتاقی یا هم والدین می بینید، اما نه یک عاشق.

شاید هیچ خصومتی و درگیری بین شما و شریک زندگی تان وجود نداشته باشد، اما شور و اشتیاق نیز وجود ندارد. بسیاری از زوج‌ها با هم می‌مانند و حتی تا حدودی از یک ازدواج بی‌شور راضی هستند. سوال این است که آیا شما و همسرتان مایل به این نوع زندگی مشترک هستید یا خیر؟

۵٫ تقلب بیشتر و بیشتر جذاب به نظر می رسد.

وقتی در خانه از نظر احساسی دردناک است، ممکن است شروع به نواختن “چه می‌شد اگر؟” بازی در ذهن شما وقتی به همکار، همسایه یا کسی در کافی شاپ نگاه می کنید، فکرتان بیشتر و بیشتر به این سمت می رود که «اگر چیزهایی را که از آن شخص کم شده بود بگیرم چه می شود؟» یا “اگر نیازهای من توسط او (یا او) برآورده شود چه می شود؟”

۶٫ وقتی همسرتان حقیقت را به شما می گوید شگفت زده می شوید.

اگر از زمانی که همسرتان با شما روراست و کاملاً صادق است، شگفت زده می شوید، زیرا این اتفاق بسیار نادر است، قطعاً مشکلی وجود دارد. مهم نیست بهانه چیست، واقعا دلیل “خوبی” برای دروغگویی وجود ندارد. تصمیم بگیرید که ماندن یا رفتن به نفع شماست.

۷٫ وقتی روزهای سختی را پشت سر گذاشته اید، همسرتان آخرین کسی است که به شما می گویید.

یک دقیقه وقت بگذارید و به آخرین باری که احساس کردید نگرانی ها، ترس ها یا استرس هایی که مستقیماً به ازدواج شما ربطی نداشتند، تحت تأثیر قرار گرفته اید فکر کنید. برای پشتیبانی با چه کسی تماس گرفتید یا به او مراجعه کردید؟ اگر قبل از همسرتان تقریباً به همه افراد دیگری در زندگی خود مراجعه کرده اید، ممکن است چیزی در مورد وضعیت ازدواج شما بیان کند.

۸٫ رویاهای شما در مورد آینده شامل شریک زندگی شما نمی شود.

به همین ترتیب، هنگامی که به آینده فکر می کنید، چگونه به نظر می رسد؟ وقتی تصور می کنید از خط پایان عبور می کنید یا به هدف خود می رسید چه کسی با شما همراه است؟ اگر همسرتان در تصویر گم شده است، توجه کنید.

۹٫ دوستان شما فکر می کنند که شما دو نفر قبلاً از هم جدا شده اید (یا در شرف جدایی هستید).

در حالی که این غیرمعمول نیست که دوستان مقداری از یکدیگر شکایت کنند، اما اگر این اتفاق به قدری رخ دهد که دوستان شما تعجب کنند که چرا شما در اطراف خود مانده اید یا از آنها برای کمک تماس می گیرید، این می تواند به این معنی باشد که شما به سمت طلاق می روید

۱۰٫ شما ۱۰۰% مطمئن هستید که تقصیر همسرتان است که ازدواج شما در حال فروپاشی است.

ما نمی گوییم که شما درست می گویید یا اشتباه می کنید اگر فکر می کنید که تقصیر کاملاً شریک زندگی شماست که ازدواج شما با مشکل مواجه شده است. ما می گوییم که این باور معمولاً نشان دهنده برخی دیوارهای ضخیم پوشیده از خشم و عصبانیت است – که هیچ کدام برای یک رابطه خوب نیستند.

هر ازدواج و هر زوجی متفاوت است. این نشانه ها لزوماً به این معنی نیست که شما و شریک زندگیتان به زودی یا حتی هرگز طلاق خواهید گرفت. اگر می‌خواهید با همسرتان رابطه‌ای سالم، شاد و محبت‌آمیز ایجاد کنید و متوجه هر یک از این نشانه‌ها می‌شوید، آن را به عنوان یک زنگ بیدارباش در نظر بگیرید تا کاری متفاوت از آنچه انجام می‌دادید انجام دهید.

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی یا چگونه می توانید پویایی های خطرناکی را که در رابطه خود می گذرد تغییر دهید، از یک مشاور یا مربی حرفه ای کمک بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied