شمانیوز
شما نیوز

ادل | خواننده ادل

تصاویر میکاپ و لباس زیبای ادل غوغا کرد | میکاپ و لباس حیرت انگیز ادل در این عکس

ادل، خواننده مشهور و بسیار محبوب بریتانیایی، در ادامه استایل‌های مشکی‌اش، کنسرت اخیرش را نیز با پیراهن مشکی و براقی که یقه بازی داشت برگزار کرد.

تصاویر میکاپ و لباس زیبای ادل غوغا کرد |  میکاپ و لباس حیرت انگیز ادل در این عکس

ادل، خواننده مشهور و بسیار محبوب بریتانیایی، در ادامه استایل‌های مشکی‌اش، کنسرت اخیرش را نیز با پیراهن مشکی و براقی که یقه بازی داشت برگزار کرد.موهای باز و حالت‌دار ادل با آرایش شیک و رژ‌‌لب جذابش، استایل این خواننده ۳۵ ساله و خوش‌صدا را تکمیل می‌کرد. البته نباید از سایه اسموکی او که با پیراهن آستین‌بلندش ست شده‌بود، غافل شد.

ادل

ادل (Adele) خواننده و ترانه‌سرای مشهور بریتانیایی متولد سال 1988 است که با انتشار آلبوم موسیقی «21» به شهرت جهانی رسید. علاقه ادل به موسیقی در دوران کودکی او کاملا نمایان بود و استعداد خوانندگی این هنرمند خوش‌آوازه توسط مادرش کشف و شکوفا شد. آثار ادل در حال حاضر از پرفروش‌ترین‌های دنیا محسوب می‌شوند و تمام آلبوم‌های او به موفقیت تجاری دست پیدا کردند. آلبوم 21 ادل در کتاب گینس، رکورددار طولانی‌ترین مدت صدرنشینی در جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی در بریتانیا است. آلبوم 21 در واقع نقطه عطف و سکوی پرتاب ادل در حوزه موسیقی بود که تاثیر بسزایی در محبوبیت این خواننده موفق بریتانیایی داشت. در ادامه این مقاله به بررسی بیوگرافی ادل، زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی او پرداخته‌ایم.

ادل

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied