شمانیوز
شما نیوز

سازمان منطقه آزاد چابهار

تفاهم‌نامه ۴۸۰ میلیار ریالی برای عمران روستای تیس چابهار امضا شد

تفاهم‌نامه ۴۸۰ میلیار ریالی برای عمران روستای تیس چابهار امضا شد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم‌نامه ۴۸۰ میلیارد ریالی برای اجرای طرح هادی روستای تیس با هدف عمران و آبادانی این روستای تاریخی بیش از ۲ هزار ساله امضا شد که نوید دهنده تحول در تامین رفاه و آسایش مردم است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار ادهم کرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: این تفاهم‌نامه سه جانبه بین منطقه آزادچابهار، استانداری سیستان و بلوچستان و اداره‌کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی منعقد و امضا شد و قرار است بزودی بهسازی و آسفالت معابر روستای تیس انجام شود.

وی بیان کرد: ۶۰ هزار مترمربع آسفالت توسط بنیادمسکن در روستای تیس انجام می‌شود و علاوه‌بر این نیز ۱۰۰میلیارد ریال برای ساخت پارک بانوان روستای کمب هزینه خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان با قدردانی از تلاش‌های منطقه آزاد در عمران و آبادانی روستاهای چابهار، ادامه داد: ۵۱ درصد جمعیت روستایی استان در روستاها زندگی می‌کنند و نیاز است که خدمات بیشتری در مناطق روستایی انجام شود و نباید شاخص اجرای طرح‌های هادی روستایی در پایین ترین حد کشور باشد.

وی افزود: در مجموع سه هزار دهیاری و ۱۱ هزار روستا در سیستان و بلوچستان وجود دارد که امیدواریم با همکاری مسوولان و تخصیص اعتبارات جمعیت روستاها ماندگار و امکانات رفاهی برای آنها فراهم شود.

 

 

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی