شمانیوز
شما نیوز

اخبار حوادث

شهر میبد یزد به خاطر یک تبعه به آتش کشیده شد؟

فرمانده انتظامی استان یزد با تشریح ماجرای نزاع خیابانی شب گذشته در میبد گفت: قاتل جوان میبدی و همدستانش در کمتر از ۱۵ ساعت دستگیر شدند.

شهر میبد یزد به خاطر یک تبعه به آتش کشیده شد؟

به گزارش شمانیوز؛  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از دستگیری قاتل جوان میبدی خبر داد.

علی اکبر عزیزی گفت: درگیری پنجشنبه شب در خیابان خرمشهر میبد، منجر به قتل یک جوان و مصدوم شدن جوان دیگر شد.به گفته وی امروز قاتل این جوان در مخفیگاهش دستگیر و آلت قتاله نیز از وی کشف شد.به دنبال قتل این جوان میبدی، عده ای از مردم شهرستان با حضور در محل نماز جمعه، دستگیری و مجازت قاتل را خواستار شدند .

 

میبد در ۵۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.برخی خبرهای غیررسمی حاکی از حمله مردم خشمگین علیه برخی اتباع خارجی در شهر میبد است. گفته می شود عده ای معدود، اقامتگاه برخی اتباع خارجی را به آتش کشیدند. فرماندار میبد هم در حاشیه جلسه شورای تامین که جمعی از اهالی میبد حضور داشتند، گفت: فرد ضارب نزاع دیشب، در آزادشهر یزد دستگیر شده است

سجادی پور گفت: دولت، دولت صادق الوعده است و طرح ساماندهی اتباع و مهاجرین را در دستور کار قرار داده است. در این جلسه گفته شد جابه جایی مهمانشهر در دستور کار است و از اول مرداد ماه تاکنون بیش از ۲۴ هزار اتباع غیر مجاز دستگیر و از کشور طرد شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied