شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تبریز شنبه 23 دی 1402 صحت دارد ؟

تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تبریز شنبه 23 دی 1402 صحت دارد ؟

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس تبریز و استان آذربایجان شرقی برای شنبه 23 دی ماه 1402 پرداختیم.

به گزارش شمانیوز :با توجه به میزان شاخص آلودگی هوا احتمال می رود تعطیلی مدارس در تبریز و آذربایجان شرقی رخ دهد. باوجود شرایط ناسالم هوا والدین دانش آموزان درخواست تعطیلی مدارس را نیز دارند.  اگر شاخص آلودگی هوا بالا باشد احتمال تعطیلی مدارس تبریز شنبه 23 دی ماه 1402 وجود دارد.

 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدارس تبریز شنبه 23 دی اعلام نشده است.اگر شاخص آلودگی هوا تشدید شده و در وضعیت ناسالم یا خطرناک قرار بگیرد کارگروه اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه داده و نسبت به تعطیلی مدارس تبریز شنبه 23 دی تصمیم گیری می کند.

 

تکمیلی دو درباره تعطیلی مدارس

موج جدید بارشی، از شنبه شمال کشور را درگیر خواهد کرد.

اصغری، کارشناس هواشناسی:در غرب و شمال غرب کشور بارش برف آغاز شده است. به شمال کشور سفر نکنید. برای بازگشت از شمال جمعه بعدازظهر زمان مناسبی است. موج بارشی جدیدی شمال کشور را از شنبه درگیر خواهد کرد.

 

سامانه بارشی جدید شنبه وارد کشور می‌شود

بارندگی‌ها در سواحل دریای خزر کاهش می‌یابد و در کل نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز ادامه خواهد داشت. شنبه سامانه جدید از شمال غرب وارد کشور می‌شود که موجب بارش برف و باران در شمال غرب و مناطقی از غرب کشور می‌شود.

 

اطلاعیه فعالیت مدارس منطقه نظرکهریزی در روز شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲

با توجه به برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در منطقه نظرکهریزی، فعالیت مدارس این منطقه در روز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی، استثنائی و ابتدایی روستایی و شهری در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی