شمانیوز
شما نیوز

انتصاب اعضای ستاد نوروزی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش در احکامی جداگانه دبیر و روسای کمیته های نه گانه این شرکت را منصوب کرد.

 انتصاب اعضای ستاد نوروزی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش

به گزارش شمانیوز: در احکام جداگانه ای که از سوی عزت اله محمدی رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ۱۴۰۳صادر شده؛ دبیر و روسای کمیته های چندگانه شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش معرفی شدند.

بنابراین گزارش در احکامی جداگانه، اکبر ایلون کشکولی معاون برنامه ریزی و توسعه به عنوان کمیته فرعی اسکان و خدمات رفاهی، فنی مهندسی، نصراله زمانی مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش به عنوان رئیس کمیته فرعی حمل و نقل هوایی و داریوش حامدخواه سرپرست اداره کل بنادر کیش به عنوان رئیس کمیته فرعی حمل و نقل دریایی ستاد نوروزی منصوب شدند.

همچنین ابراهیم علیخانی مدیر اداری و پشتیبانی به عنوان دبیرکمیته حمل و نقل هوایی و دریایی، یداله جعفری مدیر حراست به عنوان رئیس کمیته فرعی امنیتی، انتظامی و بحران، سینا صدوق مدیر طرح و توسعه به عنوان رئیس کمیته فرعی فناوری اطلاعات و آمار منصوب شدند.

این گزارش می افزاید: نادر علیخانی رئیس دفتر مدیرعامل به عنوان رئیس کمیته فرعی تشریفات، محمد طاهری رئیس بندر چارک به عنوان رئیس کمیته فرعی ستاد تسهیلات سفرهای دریایی بندر چارک و علی رحیمی رئیس اداره حقوقی و قراردادها به عنوان رئیس کمیته فرعی امور حقوقی و قضایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ معرفی شدند.

گفتنی است شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش یکی از شرکت های وابسته سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تبدیل شدن جزیره به بندر واسطه و ارائه کننده خدمات پشتیبانی به بنادر داخلی و بنادر کشورهای اطراف با هدف رونق بخشی اقتصادی و گردشگری این منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied