شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی

تعطیلی مدارس در این استان ها | فردا این استان ها مدارس و دانشگاه غیرحضوری می شود

به‌ دنبال بارش برف و برودت هوا مدارس و دانشگاه ها فردا تعطیل شد.

تعطیلی مدارس در این استان ها | فردا این استان ها مدارس و دانشگاه غیرحضوری می شود

به گزارش شمانیوز : به‌ دنبال بارش برف و برودت هوا مدارس و دانشگاه ها فردا تعطیل شد.بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران دماوند و فیروزکوه، کلیه مدارس مقطع ابتدایی این دو شهرستان در نوبت صبح فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه غیرحضوری است و در بستر شاد برگزار خواهد شد.

مدارس پردیس و رودهن غیرحضوری شد

مدارس پردیس، دماوند و رودهن در تمام مقاطع تحصیلی روز شنبه در نوبت صبح غیرحضوری شد.

تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان کوهین استان قزوین در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری برگزار می شود

تمامی مدارس در مشهد تعطیل است

شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:باتوجه به بارش شدید برف و لغزندگی سطح معابر و جاده ها فردا شنبه (۱۴ بهمن ماه) تمامی مدارس مشهد در شیفت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 نحوه فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری در روز شنبه چهاردهم بهمن ماه

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: با توجه به بارش برف ، لغزندگی جاده ها و برودت هوا ، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شدوفعالیت آموزشی سایر مدارس استان از ساعت ۹ صبح آغاز می شود

تعطیلی مدارس ابتدایی و متوسطه اول سبزوار و روداب

 سید ولی الله حسینی معاون مدیر کل و مدیر آموزش پرورش سبزوار:با توجه به بارش برف روز جاری و برودت هوا، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه کلیه مدارس ابتدای و مدارس متوسطه اول در نوبت صبح و عصر در شهرستان سبزوار، بخش مرکزی و روداب، بصورت غیر حضوری برگزار می گردد.

همچنین کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی نیز شامل این اطلاعیه می گردد.

مدارس همدان در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری شد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد:باتوجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، مراکز پیش دبستانی، مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم در سراسر استان، روز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مدارس کاشمر هم تعطیل شد

بنابر اعلام مدیریت بحران کاشمر، به دلیل بارش برف و برودت هوا، تمامی مدارس این شهرستان فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه در دو شیفت صبح و بعدازظهر، تعطیل شد و تمامی ادارات با دو ساعت تاخیر، شروع به کار خواهند کرد.

دانشگاه‌ها و کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان الیگودرز شنبه نوبت صبح غیرحضوری شد

برابر اعلام ستاد مدیریت بحران الیگودرز بدلیل بارش برف و برودت هوا تمامی دانشگاه‌ها و مدارس اعم از مهد کودک، پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول و دوم در تمامی روستاها و شهر الیگودرز فردا شنبه 14 بهمن ماه تعطیل و از طریق مجازی انجام خواهد شد.فعالیت  ادارات دولتی و بانک‌ها با 2 ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

 فعالیت برخی مدارس استان قم روز شنبه غیر حضوری شد

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: فعالیت همه مدارس شهرستان های کهک، جعفرآباد و بخش های سلفچگان و خلجستان به علت بارش برف، برودت دما و یخبندان فردا شنبه چهاردهم بهمن به صورت غیر حضوری خواهد بود.

مدارس کردستان  غیرحضوری شد 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان: به دلیل بارش برف و یخبندان فعالیت تمام مدارس در روز شنبه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

 مدارس استان سمنان  غیرحضوری شد

اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان با عنایت به بارش برف و کولاک در مناطق مختلف استان و احتمال یخبندان در معابر عمومی، تمامی مراکز آموزشی استان در تمامی دوره های تحصیلی، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری و بر بستر شاد فعالیت خواهند کرد.‌

فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی استان در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ با یکساعت تاخیر آغاز خواهد شد

تعطیلی مدارس اردبیل در روز شنبه

به دلیل سرما و یخبندان، فعالیت‌های آموزشی در اردبیل پیش دبستانی و ابتدایی شهری و پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح و عصر، بصورت غیر حضوری است.

تمامی دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و ادارات سراسر استان مرکزی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که دارای نوبت کاری هستند، در روز شنبه، ۱۴ بهمن ماه تعطیل شد. همچنین فعالیت تمامی بانک‌ها در سراسر استان از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و کمیته‌های اجرایی برگزاری انتخابات در فرمانداری‌ها فعال خواهند بود.

ادارات و مراکز آموزشی خراسان‌شمالی شنبه تعطیل است.مدیرکل ستاد بحران استانداری خراسان‌شمالی گفت: همه ادارات و مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان در روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه به علت برودت هوا و مدیریت مصرف انرژی تعطیل هستند.بانک‌ها شامل این تعطیلی نخواهد شد و با ۲ ساعت تاخیر از ساعت ۹ تا ۱۳ فعالیت کاری خواهند داشت.

وضعیت هواشناسی

 سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در کرمانشاه، لرستان، خوزستان، جنوب اصفهان و شمال فارس، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، همدان، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، ارتفاعات رشته کوه البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، بارش برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در هرمزگان، فارس، جنوب شرق کرمان، سیستان و بلوچستان، رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. در سواحل خزر بارش باران در بقیه نقاط کشور نیز بارش پراکنده انتظار می‌رود.

آسمان تهران امروز ۱۳ بهمن‌ماه ابری، در بعضی ساعت‌ها با افزایش باد و بارش برف گاهی مه رقیق و رگبار باران با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۴ درجه سانتیگراد و طی شنبه ۱۴ بهمن‌ماه نیمه‌ابری و مه رقیق به تدریج وزش باد و کاهش ابر در بعدازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

از امروز جمعه تا یکشنبه در غالب مناطق کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied