شمانیوز
شما نیوز

بیانیه تند باشگاه استقلال علیه مجتبی جباری

بیانیه تند باشگاه استقلال علیه مجتبی جباری

اختلاف میان باشگاه استقلال و مجتبی جباری در مقطعی کار را به جنگ بیانیه‌ها کشاند.

به گزارش شمانیوز؛ پس از قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم همه فکر می‌کردند که مجتبی جباری در این تیم ماندگار خواهد شد و اختلافات گذشته‌اش با فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی به تاریخ پیوسته اما جباری تصمیم دیگری گرفت و مسیرش را به سمت اصفهان کج کرد!

اوایل تیر سال ۹۲ خبر آمد که سپاهان به طور جدی با مجتبی وارد مذاکره شده است و این قضیه جنبه واقعیت نیز به خود پیدا کرد. جباری مصاحبه کنایه‌آمیزی پیرامون باشگاه استقلال انجام داد و این باشگاه نیز چهارم تیر سال ۹۲ بیانیه بسیار تندی علیه مجتبی منتشر کرد و صراحتا گفت مجتبی دیگر در لیست استقلال قرار ندارد.

در قسمتی از بیانیه استقلال علیه مجتبی جباری آمده بود: استقلالی واقعی کیست؟ هواداری که حاضر است نیمی از درآمد ناچیزش را هزینه کند، با جان کندن خودش را به ورزشگاه‌های سراسر کشور برساند و در بالا و پایین جدول با غرور فریاد استقلال دوستت داریم سر می‌دهد، یا آن کس که از کنار این باشگاه به شهرت، مکنت و ثروت می‌رسد، از این نردبان بالا می‌رود، از بالا به این تیم نگاه می‌کند و آن را به مسخره می‌گیرد؟ استقلال مسخره نیست. این باشگاه با آن همه افتخار و ستاره روی سینه و آن همه مدال‌های رنگارنگ و آن همه هوادار مسخره نیست بلکه مسخره کسی است که از هیچ، با توسل به استقلال به همه چیز می‌رسد. استراتژی باشگاه دو ستاره استقلال این است: تنها استقلالی‌های متعصب و واقعی را لازم داریم. همان‌هایی که به هواداران و این باشگاه توهین نمی‌کنند. همان‌هایی که برای به چنگ آوردن ستاره سوم در آسیا لحظه‌شماری می‌کنند نه آن‌ها که در استقلال زیدان شدند [لقب مجتبی جباری زیدان آسیا بود] و نمی‌دانند بدون استقلال هیچ نیستند. نه آن‌هایی که متوجه نیستند طی سال‌های اخیر استقلال چقدر پای مصدومیت‌های تکراری این نفرات ایستاد و تاوان داد تا سرپا بایستند و هنوز زیدان باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی