شمانیوز
شما نیوز

یک بمب نقل و انتقالاتی دیگر در تبریز رخ داد

یک بمب نقل و انتقالاتی دیگر در تبریز رخ داد

خلیفه کولیبالی مهاجم سابق تیم ملی مالی، مورد توجه باشگاه تراکتور قرار گرفته است.

به گزارش شمانیوز؛ بعد از حواشی مالکیتی که برای تراکتور به وجود آمد، به نظر می رسد این باشگاه دوباره با زنوزی ادامه خواهد داد و مالک تراکتور هم قصد دارد تیم قدرتمندی برای فصل آینده ببندد. بعد از شایعه توافق با سه ستاره مطرح پرسپولیس، مدیران این باشگاه قصد دارند چند بازیکن مطرح خارجی را هم به خدمت بگیرند.

یکی از نفرات مدنظر تراکتور که این باشگاه مذاکرات ابتدایی خود را برای جذب او انجام داده، خلیفه کولیبالی مهاجم ۳۲ ساله اهل مالی است. این بازیکن که بازی های ملی زیادی هم دارد، همبازی سادیو مانه ستاره سابق لیورپول در تیم ملی مالی بوده و دوستی نزدیکی با این بازیکن دارد.

خلیفه اکثرا در فوتبال فرانسه حضور داشته و ۵ فصل در نانت بازی کرده است. این بازیکن که نزدیک به ۳۰ بازی ملی هم در کارنامه دارد، محصول آکادمی باشگاه پاری سن ژرمن است و سال قبل به دلیل مشکلاتی که در قراردادش با باشگاه ستاره سرخ بلگراد به وجود آمد راهی لیگ دو فرانسه شد.

این مهاجم بلندقامت که حدود دو متر قد دارد، هم اکنون بازیکن آزاد است و مشکلی برای آمدن به فوتبال ایران ندارد. مذاکرات این بازیکن با باشگاه تراکتور آغاز شده و قرار است بعد از انجام توافق نهایی این بازیکن راهی ایران شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی