شمانیوز
شما نیوز

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد

اعزام دانشجویان دختر نخبه بهزیستی به عتبات عالیات در ۱۷ تیرماه

اعزام دانشجویان دختر نخبه بهزیستی به عتبات عالیات در ۱۷ تیرماه

رئیس سازمان بهزیستی کشور در جلسه آموزشی و توجیهی کاروان دانشجویان دختر نخبه این سازمان برای اعزام به عتبات عالیات با تاکید بر اهمیت این سفر زیارتی و نقش آن در ارتقای معنوی و علمی دانشجویان، جدیت در تداوم این سفر معنوی را یادگار ارزنده شهید جمهور عنوان کرد.

به گزارش شمانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، جلسه آموزشی و توجیهی کاروان دانشجویان دختر نخبه بهزیستی روز گذشته در سالن شهید فیاض‌بخش این سازمان جهت اعزام به عتبات عالیات با حضور دکتر علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور و زائرین دانشجو برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و پس از آن نماهنگی از خدمات رئیس جمهور شهید برای معلولان و تاکید بر رسیدگی به این قشر پخش شد. همچنین، کلیپی از سفر عتبات دانشگاهیان نمایش داده شد که فضای معنوی خاصی به مراسم بخشید.

اعزام دانشجویان نخبه بهزیستی به عتبات

دکتر قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور، با نکوداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و رئیس جمهور شهید، گفت: سازمان بهزیستی همواره در جهت کرامت بخشی به مخاطبان برنامه‌های جامعی در نظر گرفته است و رئیس جمهور شهید با ترویج نگاه معرفتی خود، همیشه مشوق ما در این مسیر بوده‌اند.

دکتر قادری تاکید کرد که اعزام دانشجویان بهزیستی به سفرهای زیارتی مرهون حمایت‌های رئیس جمهور شهید است. وی افزود: از ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران است که سفرهای زیارتی عمره و عتبات را برای دانشگاهیان راه‌اندازی نموده است. امیدواریم دانشجویان که توفیق حضور در عتبات عالیات را یافته‌اند، نائب الزیاره شهدا باشند.

وی افزود: دانشجویان معلول بهزیستی با وجود محدودیت‌ها، به درجات بالای علمی و معرفتی دست یافته‌اند. سازمان بهزیستی کشور از باب توانمندسازی در خدمت این دانشجویان است و نگاه توسعه‌گرایانه به دستاوردهای علمی آنان دارد.

وی همچنین گفت: این سفر به سرزمین امیدها و آرزوها تلقی می‌شود و امیدواریم دانشجویان بتوانند آرزوهای خود را در این زیارت مرور کرده و برکات حاصل از این سفر را در طول زندگی خود حفظ کنند.

دکتر  عبدالله کرم زاده، معاون سازمان بهزیستی کشور نیز ضمن خیرمقدم به حاضرین، اظهار داشت: اولین کاروان نخبگان بهزیستی شامل پسران دانشجو، هشتم خرداد ماه سال جاری راهی عتبات عالیات شد. به لطف حضرت سیدالشهدا (ع) و پیگیری‌های دکتر قادری، دومین کاروان به دانشجویان دختر اختصاص یافت و این کاروان روز اول محرم به عتبات عالیات مشرف خواهد شد.

وی ادامه داد: زائرین دانشجوی این کاروان از بین 655 دانشجوی مقطع کارشناسی، ارشد و دکترا به قید قرعه انتخاب شدند و امیدواریم مسیر تشرف زائران در ماه‌های آتی نیز ادامه یابد.

شایان ذکر است، اولین کاروان نخبگان بهزیستی هشتم خرداد ماه راهی عتبات عالیات شد و دومین کاروان دانشجویان این سازمان، 17 تیرماه مصادف با اولین روز از ماه محرم به عتبات عالیات اعزام خواهد شد و در مدت حضور در عراق، شهرها و اماکن مقدس و مذهبی این کشور را زیارت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی