شمانیوز
شما نیوز

رهبر انقلاب: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است

رهبر انقلاب: مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، این موضوع را با حضور خود در انتخابات نشان دهند.

به گزارش شمانیوز؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۱۳ تیرماه) تاکید فرمودند: مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است. کسانی که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارند، این موضوع را با حضور خود در انتخابات نشان دهند. اینکه تصور شود کسانی که در دور اول رأی ندادند مخالف نظام هستند، برداشت کاملاً اشتباهی است.

مشروح سخنان معظم له به شرح زیر است:

پس فردا ما انتخابات داریم. این انتخابات خیلی مهم است. قبلاً هم ما گفتیم البته در مرحله اول انتخابات مشارکت مردم اون‌چنان که انسان توقع داشت نبود، کمتر از آن مقداری بود که توقع داشتیم و حدس زده می‌شد افراد مختلفی حدس‌هایی در مورد مشارکت می‌دادن حدس‌ها همش بیشتر از اون چیزی بود که در واقع اتفاق افتاد. خب یه عللی داره کسانی که اهل سیاستن اهل مسائل نگاه جامعه شناسانه و اینا هستن اینا رو بررسی می‌کنند. اونچه که مسلمه اینه که اگر کسی تصور کنه که این عده‌ای که رأی ندادن به خاطر این بود که با نظام مخالف بودن سخت در اشتباه است، این برداشت این فهم ۱۰۰ در ۱۰۰ اشتباه است. خب بله ممکن است یه تعدادی افرادی هستند که از یک مسئول خوششان نیاید یا یه تعداد افرادی باشند از اصل نظام خوششان نیاید، نه اینکه نداریم ما چنین کسانی. چرا، هستند در کشور آزادانه حرفم می‌زنند حرف‌هایشان را هم می‌شنویم، می‌دانیم هم چه میگویند یعنی اینطور نیست که پنهان باشند از چشم‌ها و دیده نشوند. می‌دانیم کسانی هستند میشناسیم با اصل این نظام و اصل تشکیلات اسلامی حکومت خیلی موافقت ندارند. خب بله این‌ها هستند لاکن این که ما هر کسی رای نداد را ملحق به اینان کنیم این خیلی خطای بزرگیست این خطا را نباید کسانی مرتکب بشوند، نه مشکل دارند، گرفتاری دارند، کار دارند، حوصله ندارند، وقت ندارد، انواع و اقسام موانع برای این کار وجود دارد. حالا امیدواریم که انشالله این مرحله دوم اجتماع مردم شوق انگیز باشد و مایه آبرو برای نظام اسلامی باشد. این را مکرر عرض کردیم مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی پشتوانه است، مایه آبروست، مایه سربلندی است. اگر چنانچه مردم مشارکت واضح‌تر و بهتر و روشن‌تری داشته باشند نظام جمهوری اسلامی این توانایی را پیدا خواهد کرد که حرف خودش و نیات خودش و مقاصد خودش را چه در داخل کشور چه در مجموعه امتداد راهبردی کشور تحقق ببخشد و این فرصت خیلی بزرگیست برای کشور. امیدواریم انشالله خدای متعال دل‌های همه ما رو هدایت کنه و آنچه که مورد رضای اوست و همه کسانی که اسلام را دوست دارند جمهوری اسلامی را دوست دارند پیشرفت کشور را دوست دارند و بهبود اوضاع کشور و پر کردن خلأ‌ها رو دوست دارند به وسیله آراءشون این را در روز جمعه‌ای که پس فردا باشد ارائه کنند و نشان بدهند و خداوند توفیق بدهد بتوانند بهترین را انتخاب کنند کسی که بتواند این اهداف را انشالله تحقق ببخشد در کشور.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی