شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس

بمب نق و انتقالات پرسپولیس / این خرید پرسپولیس همه را شوکه کرد

بمب نق و انتقالات پرسپولیس / این خرید پرسپولیس همه را شوکه کرد

نقل و انتقالات پرسپولیس به پایان رسیده، اما این باشگاه دو چالش مهم را پیگیری می‌‍‌کند.

به گزارش شمانیوز: در فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، باشگاه پرسپولیس سبد خرید خود را تکمیل کرده و بعد از استخدام سه بازیکن خارجی، چهار بازیکن داخلی و ثبت قرارداد میلاد سرلک و مرتضی پورعلی‌گنجی، با لیست تکمیل به استقبال هفته چهارم لیگ برتر ایران می‌رود.

این در حالی است که سرخپوشان در فهرست خروجی خود هشت بازیکن بزرگسال را هم داشتند اما تا پایان پنجره قطعا این تعداد افزایش خواهد یافت چرا که هم اکنون لیست این تیم 21 بازیکن بزرگسال را در خود می‌بیند. نکته مهم اینکه پرسپولیس لیست زیر 23 و زیر 21 ساله تیم خود را نیز تکمیل کرده تا کارلوس گاریدو با شرایط جالبی تمرینات تیمش را هدایت کند.

روند نقل و انتقالات پرسپولیس در فصل جاری هم نکته جالبی بوده. چرا که این تیم بلافاصله بعد از پایان فصل و کسب جام قهرمانی، سرمربی خود را از دست داد و سپس در ادامه با خروج ناگهانی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی مواجه شد و بعد نوبت به جدایی عبدالکریم حسن رسید تا مدیران باشگاه با چندین شوک متوالی مواجه شوند. اما حالا بعد از گذشت حدود دو ماه از این زمان، آنها تا حد زیادی توانستند نقاط ضعف تیمشان را از نظر کمی پوشش بدهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی