شمانیوز
شما نیوز

استقلالی‌ها در دربی بهتر است برای داوری شلوغ نکنند

استقلالی‌ها در دربی بهتر است برای داوری شلوغ نکنند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: علیپور تخصص گلزنی در دربی دارد و امیدوارم گل پیروزی بر رقیب سنتی را او بزند.

به گزارش شمانیوز؛ مرتضی فنونی‌زاده، درباره اینکه پرسپولیس پیش از دربی با استقلال برنده شد، اظهار کرد: پرسپولیس خیلی زود خودش را پیدا کرده و در مسیر پیروزی قرار گرفته است. برابر الاهلی عربستان هم بدشانس بود که نتوانست از این حریف قدرتمند امتیاز بگیرد. در بازی با آلومینیوم اراک با تمرکز بالایی بازی کرد و توانست برابر این حریف که گربه سیاهش بوده برنده شود. آلومینیوم راه امتیاز گرفتن از پرسپولیس را خوب بلد است ولی این بار نتوانست کاری از پیش ببرد. VAR هم در این هفته‌ها به پرسپولیس کمکی نکرده ولی وجودش لازم است و باید به آن احترام گذاشت.

وی ادامه داد: پرسپولیس اگر بتواند فاصله‌ای را که با صدر جدول دارد از بین ببرد و به صدر برود، تا پایان فصل پایین نخواهد آمد، چون راه ماندگاری در صدر را بلد است. در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر هستیم و پرسپولیس می‌تواند قهرمانی‌های خود را در این لیگ دورقمی کند. تیم‌های رقیب اگر می‌خواهند تا هفته آخر در کورس قهرمانی باشند بجنبند تا صدر را به پرسپولیس ندهند. اگر محرومیت مهرداد محمدی بخشیده شود می‌تواند در دربی مقابل میلاد محمدی بازی کند و به کمیته استیناف مربوط است. اگر بازی نکرد در دربی برگشت می‌توان یاد حضور دو برادر در دربی مقابل هم را زنده کرد. همانند زمانی که من و مهدی فنونی‌زاده در دربی مقابل هم بودیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس تصریح کرد: دربی بسیار جذاب خواهد شد. دو تیم بازی زیبا و تماشایی ارائه می‌کنند و دربی قشنگی از آب در خواهد آمد. فقط، چون بازی با سیستم VAR است امیدوارم بهترین داوران ما برای این بازی بگذارند تا سرعت بازی را به خاطر اتفاقات بیهوده نگیرند. بارها دیده‌ایم که برای ساده‌ترین اتفاقات داور را صدا می‌کنند تا از مانیتور صحنه مربوطه را بازبینی کند. ضمن اینکه بازیکنان و مربیان دو تیم به خصوص رقیب سنتی برای هر صحنه‌ای دور داور را شلوغ نکنند و موقع بازبینی یک صحنه سراغ وی نروند که این موضوع بیش از اندازه وقت بازی را می‌گیرد و دربی از جذابیت می‌افتد.

فنونی‌زاده تصریح کرد: نتایج پرسپولیس بهتر از حریفش در دربی بوده و کلاً شرایط بهتری دارد ولی رقیب سنتی انگیزه زیادی دارد تا در دربی از موفق‌ترین تیم لیگ برتر امتیاز بگیرد. با این حال دربی با اختلاف یک یا دو گل به سود پرسپولیس تمام می‌شود، چون تیم بهتر و آماده‌تری است. خوشبختانه علی علیپور با گلزنی برابر آلومینیوم بعد از ۴ سال برای پرسپولیس گل زد و چون تخصص گلزنی در دربی را دارد، امیدوارم گل پیروزی بر رقیب سنتی را او بزند. از مدیران عامل دو باشگاه هم می‌خواهم شرایطی حاصل کنند تا پیشکسوتان دو تیم بتوانند در ورزشگاه بازی را تماشا کنند و پشت در نمانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی