شمانیوز
شما نیوز

هواشناسی

مردم تهران این خبر را از دست ندهند / تا پنج روز آینده آسمان تهران در این وضع قرار می گرد

مردم تهران این خبر را از دست ندهند / تا پنج روز آینده آسمان تهران در این وضع قرار می گرد

رییس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان گفت:آسمان استان طی ۵ روز آینده عمدتا صاف تا کمی ابری است.

به گزارش شمانیوز، محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با عبور سامانه بارشی از مناطق شمالی کشور طی ساعاتی از روز شنبه و همچنین شنبه شب در استان همدان هم افزایش ابر را خواهیم داشت واحتمال بارش پراکنده و رگبار خفیف باران بویژه در مناطق شمالی استان و مخصوصاً در مناطق شمال شرق استان در رزن و درگزین وجود دارد ولازم است که کشاورزان نسبت به انتقال محصولات برداشت شده به مکان های سرپوشیده اقدام کنند.

وی گفت: از نظرتغییرات دمایی برای روزهای شنبه ویکشنبه کاهش محسوس دماهای طول روز را در اکثر نقاط استان خواهیم داشت، ودماهای بیشینه در اکثر نقاط استان به ۲۰ درجه هم خواهد رسید.

رییس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: آسمان استان طی ۵ روز آینده عمدتاً صاف تا کمی ابری بوده ودربرخی از ساعات بعدازظهر وزش موقت باد و غبار رقیق را خواهیم داشت.

وی افزود: روز گذشته بیشینه دما را از فامنین واسدابادبا ۳۳ درجه وصبح امروز دمای کمینه از بهار با ۷درجه ودمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت اخیر بین ۳۲ و۸ درجه در نوسان بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی