شمانیوز
شما نیوز

جواد نکونام نباید هرگز برگردد

جواد نکونام نباید هرگز برگردد

علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم استقلال می گوید من اگر جای جواد نکونام بودم بعد از استعفا دیگر تحت هیچ شرایطی برنمی‌گشتم.

به گزارش شمانیوز؛ با اشاره به انتقاداتی که بعد از بازی دربی و شکست استقلال از کادرفنی و سبک بازی این تیم داشت تاکید کرد: خب طعبیی بود انتقاد کنم. آدم ناراحت می‌شود. چه باید می‌گفتم!؟ استقلال اول فصل باید طوری شروع می‌کرد تا امتیازات کامل را کسب کند. متاسفانه این اتفاق نیفتاد. گفتیم این امتیازات از دست رفته در دربی جبران می‌شود اما متاسفانه نشد. برای همین ناراحت بودیم.

او درباره اینکه برخی کارشناسان اعتقاد دارند استقلال ترسو بازی کرد و به دنبال بازی تدافعی بود گفت: صد درصد. اکثرا در دربی‌ها تیم‌ها محتاط بازی می‌کنند که نبازند. برای همین خیلی وقت‌ها این بازی مساوی می‌شود. اما تیم استقلال که قبل از دربی امتیازات زیادی را از دست داده برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نماند باید تهاجمی‌تر بازی می‌کرد. متاسفانه نشد پیروز شوند. از نظر فنی استقلال آمده بود دفاع کند و اگر شرایط مهیا بود در ضدحمله به گل برسند.

وی اضافه کرد: بازیکنان آنطور که می‌توانستند بازی کنند نشد. آمده بودند بیشتر دفاع کنند و کمتر موقعیت ایجاد می‌کردند.

این پیشکسوت تیم استقلال در خصوص عملمرد حسین حسینی درون دروازه و انتقاداتی که به عملکردش شد تصریح کرد: آقای حسینی کاپیتان تیم است و با تجربه است. وقتی بازوبند کاپیتانی را می‌بندی باید بتوانی تیم را جمع و جور کنی. بازیکنان را آماده دربی کنی.

به نظر من کاپیتان خودش یک مربی در زمین و همه کاره سرمربی در زمین مسابقه است و از همه دستیاران اول و دوم و سوم هم برای سرمربی جلوتر است.

اکبرپور با اشاره به بازگشت جواد نکونام بعد از استعفا برای بازی با السد گفت: من خودم جای نکونام بودم بعد از اینکه استعفا دادم تحت هیچ شرایطی بر نمی‌گشتم. به زور هم بود برنمی‌گشتم. حالا نمی‌دانم چرا نکونام برگشته!؟ شاید شرایط جدیدی جلوی او گذاشتند.
او در خصوص حضور سعید مهری در ترکیب پرسپولیس و همچنین بازی رامین رضاییان در ترکیب استقلال اظهار داشت: سعید مهری که چند دقیقه کوتاه به بازی آمد آنهم روی بی تجربیگی رامین رضاییان یا بهتر بگویم روی بی احتیاطی رامین پنالتی گرفت. گرچه قبلش حسینی باید توپ را رها می‌کرد تا به بیرون برود اما آن را دفع کرد. در نهایت شرایط طوری شد که آن پنالتی اتفاق بیفتد. در فوتبال هم چنین اتفاقاتی می‌افتد. شاید رامین در پا انداختن باید بیشتر دقت می‌کرد. حالا فوتبال است و نمی شود خرده گرفت.

این بازیکن اسبق تیم استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل السد قطر گفت: من شناختی از السد ندارم ولی لیگ نخبگان است و تیم‌های عربی بازیکنان خارجی خوبی را جذب می‌کنند. استقلال کار سختی را پیش رو دارد. امیدوارم هر طور شده روحیه خود را به دست بیاورند و پرقدرت در زمین ظاهر شوند.

او اضافه کرد: حالا که جواد برگشته امیدوارم این بازسازی صورت بگیرد و نفراتی که هستند تلاش‌شان را بیشتر کنند. طرز تفکر کادرفنی هم تغییر کند و شرایط را عوض کنند. تازه اول فصل است و فقط ۶ بازی انجام شده. می‌توان با گرفتن امتیازات بازی‌های باقی مانده بالا بیایند. در فوتبال هم هزار اتفاق می‌افتد. باخت هم جزیی از فوتبال است. من بعد از آن که ۱۰ سال برای استقلال بازی کردم اذیت می‌شوم که بعضی شرایط را می‌بینم.

اکبرپور افزود: باید شرایط طوری شود وقتی تیم می‌بازد هم از فوتبال لذت ببریم. هم ببازی هم بد بازی کنی خیل سخت است. شاید تیم هجومی بازی می‌کرد و می‌باخت هوادار هم می‌گفت تلاش خودش را کرد اما وقتی ۹۰ دقیقه دفاع می‌کنی اذیت می‌شوی.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی