شمانیوز
شما نیوز

فال انبیا

فال انبیا روزانه / فال انبیا فردا شنبه 30 تیر 1403 را اینجا بخوانید

فال انبیا روزانه / فال انبیا فردا شنبه 30 تیر 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال انبیا فردا شنبه 30 تیر 1403 را میتوانید بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال انبیا به معنای پیش‌بینی و تفسیر آثار و اقوال پیامبران و رسولان الهی است. این نوع فال معمولاً بر اساس آثار معنوی و اعتقادات دینی انجام می‌شود و برای راهنمایی و تدبر در زندگی استفاده می‌شود. افرادی که به فال انبیا باور دارند، اعتقاد دارند که می‌تواند به آن‌ها راهنمایی و روشنگری در مسائل مختلف زندگی کمک کند. تفسیر فال انبیا معمولاً بر اساس نشانه‌ها، سمبل‌ها و تعبیرات موجود در آثار پیامبران و رسولان الهی صورت می‌گیرد و بستگی به باورها و اعتقادات شخصی شما دارد.

فروردین 

حضرت عیسی (ع)

ای صاحب فال ! بدان و آگاه باش با این نیت که داری از غم خلاص شوی و عمرت دراز باشد و کارت بالا گیرد و دشمنانت مقهور گردند و هر روز عزت یابی . با آدم خوب همنشینی کن و سفری در پیش داری برو که نیک است و نعمت بسیار یابی . هیچ غم مخور که خیانت در دل تو نیست و از برکت دعای پدر و مادر حق تعالی تو را نگه می دارد و اگر کسی در غربت داری به زودی برسد. بر دشمن ظفر یابی و هر نیت که داری خوب است به مراد دل برسی .

اردیبهشت

 حضرت اسحاق(ع)

ای صاحب فال ،و ای نکو اقبال، بدان که با این حال، کسی را دوست می‌داری که بروز ابراز نداری و در آتش عشق جانگداز او می‌سوزی و می‌سازی؛ اما او به تو التفاتی ندارد ولی بدان که این عشق جانسوز ،برای تو موهبتی است بزرگ که از طرف خداوند در قلبت به ودیعه گذاشته شده است که بوسیله آن به آنچنان شهرتی برسی که در دنیا بلند آوازه گردی و از برکت آن شهرت اقتدار پیدا کنی.

خرداد

 حضرت خضر (ع) 

ای صاحب فال بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی شد و کارت رونق خواهد گرفت. از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند . زنهار راز دل خود را به کسی نگو شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت میکند اما تو با کسی دشمنی نداری خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی . روزها ی شنبه و پنج شنبه بر تو مبارک است دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی. دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی ان‌شاءالله.

تیر

حضرت الیاس(ع) 

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که سالها در دل داری به زودی برآورده می‌شود ان‌شاءالله . باید که شاکر باشی. سفری در پیش داری که از آن نفع بسیار به تو خواهد رسید و زود به سلامت برخواهی‌گشت و اگر نیت پیوند داری بدون مشورت عمل نکن که پشیمان شوی روز شنبه و پنجشنبه برای تو مبارک است و کاری که می کنی راست می آید و تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید؛ اما چون ماه نو بینی بر روی خوش صورت نگاه کن تا بر تو خوش بگذرد و چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله.

مرداد 

حضرت اسماعیل (ع)

ای صاحب فال! تو را هیچ نرنجاند و باید که درستکار و راست عمل باشی . ای عزیرم مردم را از خودت خوشنود ساز. رنجی بر تو رسیده بود که رو به بهبود است. نعمت‌های خدا را شکر بگو و کفران نعمت نکن. شاید خواسته‌ی پروردگار چیزی دیگر است که تو از آن بی خبری. به خداوند اعتماد داشته باش که قطعاً او صلاح کار ما را بهتر می‌داند.

شهریور 

حضرت داوود(ع) 

ای صاحب فال! بشارت باد تو را که بر قومی مهتری کنی و جمله در فرمان تو باشد. چند روزی در اندوه بوده‌ای، صبر کن و خود را نگه دار. ممکن است رنجی به تو برسد که خدا تو را نگاه داشت و به خیر خواهد گذشت . تا چند روز دیگر خشنود می‌شوی و اگر غایبی داری خبری از او می‌رسد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاء‌الله .

مهر

 حضرت هارون(ع) 

ای صاحب فال در اثر مساعدت و نزدیکی با یکی از بستگان ، رونقی در زندگی تو حاصل می‌گردد که سرمایه کارت بالا می‌گیرد و پیشرفت شگرفی خواهی داشت؛ پس شکرانه این لطف خداوندی،  از آن سرمایه به دیگران نیز انفاق کن و از بخل و حسد بپرهیز تا در دنیا و آخرت رستگار شوی، ان‌شاءالله.

آبان 

حضرت سلیمان(ع) 

ای صاحب فال! اگر در فکر جمع مال و دولت بی‌زوال هستی ،بدان که با استعانت از ذات پروردگار بی‌همتا و ابراز لیاقت و همت بلند به آنچه می‌خواهی، خواهی رسید. چون کرم خداوند بیش از آنست که در تصور آید. به کرم یزدان پاک دل خوش دار و از اندیشه بد و پندارهای ناصواب پرهیز کن که خداوند با پرهیزکاران است و تو را از لغزش ها مصون خواهد داشت، ان‌شاءالله.

آذر

حضرت یعقوب(ع)   

ای صاحب فال ،از جنگ و جدال و نزاع فامیلی بر حذر باش که احتمال دارد عضوی از اعضای بدن تو نقصان پذیرد که به کرم و لطف کردگار به زودی بهبود می‌یابد و اگر گم کرده یا مسافری داری که از آن بی‌خبری ،خبر خوشی به تو می‌رسد و تو را از نگرانیها نجات خواهد داد، پس شکر خدای را بجای آر و از انفاق به مستحق دریغ نکن تا پیوسته سالم و سلامت باشی، ان‌شاءالله.

دی 

حضرت یونس(ع)

ای صاحب فال، بدان که بخت با تو یار است و با فردی/خانواده‌ای ثروتمند یا فاضل آشنا خواهی شد که از این آشنایی عواید زیادی نصیب تو خواهد شد، شکر این نعمت بجای آور و خدای را فراموش نکن و از احوال دردمندان غافل مباش که مؤید و موفق خواهی بود، انشاء الله.

بهمن 

حضرت موسی(ع)

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای. غم مخور که مرادت حاصل شود. پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود. خداوند به تو عوض خیر دهد و کارت به زودی بالا گیرد و دلت به سبک‌باری مشغول خواهد شد. با کسی عهدی خواهی کرد، که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کارتو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی. ان‌شاءالله.

اسفند 

حضرت صالح (ع) 

ای صاحب فال ،عده‌ای (طالح) مردانی بدکار و تبهکار با ترفند(مکر و حیله و تزویر)، قصد فریب تو را دارند که بهتر است بی‌خیال باشی و به روی خود نیاوری که به لطف عنایت پروردگار، کاری از پیش نمی‌برند و نمی‌توانند به تو آسیبی بزنند و تو از مکر آنها مطلع می‌شوی و آنها رسوا می‌شوند، توکل به خدا کن و در انتخاب دوست دقت کن و به هرکس زود اعتماد مکن تا موفق و کامکار باشی،ان‌شاءالله.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی