شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت

فال تاروت روزانه / فال تاروت فردا شنبه 30 تیر 1403 را اینجا بخوانید

فال تاروت روزانه / فال تاروت  فردا شنبه 30 تیر 1403 را اینجا بخوانید

در خبر زیر فال تاروت فردا شنبه 30 تیر ماه 1403 را میتوانید بخوانید.

به گزارش شمانیوز :فال تاروت یکی از روش‌های پیش‌بینی و تفسیر است که بر اساس کارت‌های تاروت انجام می‌شود. این روش معمولاً برای پیش‌بینی و تفسیر وضعیت فعلی و آینده شخصی استفاده می‌شود. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که توسط خواننده تفسیر می‌شود. فال تاروت معمولاً بر اساس مضمون و معنای هر کارت توسط خواننده انجام می‌شود و می‌تواند در زمینه‌های مختلف از جمله عشق، شغل، سلامتی و … مورد استفاده قرار گیرد. این روش معمولاً توسط افرادی با تجربه و آگاهی از نحوه تفسیر کارت‌های تاروت انجام می‌شود و به عنوان یک روش سنتی و محبوب برای پیش‌بینی و تفسیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروردین   

نماد :جادوگر 

اصالت/ ابتکار/ مهارت/ اراده‌ی قوی/ اطمینان به‌خود/ یک مأموریت

اردیبهشت   

 نماد :دلاور - جهت مخالف

یک شخص طماع و ازخودراضی/ بی‌مسئولیتی/ عجله/ عدم تمرکز/ وقفه و سکون در مسائل مالی/ یک شخص مرموز و موذی/ حماقت/ خیانت/ سوء‌استفاده/ ظلم و ستم/ یک شخص دردسرساز/ یک شخص غیر قابل اعتماد/ نیرنگ/ خیانت/ منفی‌نگری.

خرداد

نماد :دادرسی

بازسازی/ تندرستی/ تصمیم مهمی که باید گرفته شود./ هوشیاری/ بهبود بیماری/ خیرخواهی/ عدالت‌خواهی/ قضاوت

تیر   

نماد:نوباوه 

یک جوان مهربان/ محبت/ مهربانی/ احتمال تولد/ اخبار جدید/ محقق/ دانش‌پژوه/ یک شخص مهربان و سخاوتمند/ تحصیل

مرداد   

 نماد :بانوی خونگرم 

بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. / در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تأثیر و الهام بپذیرید./ در جهت پیشرفت و رشد خود گام بردارید.

شهریور 

نماد : پیمان 

این کارت به شما پاسخ مثبت می‌دهد./ بشارت نیل به مقصود / دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد./ شراکت/ نماد دو جام پیام آور پایان جدایی و فراق است.

مهر‌

نماد :نگرانی

صبر و بردباری / تلاش برای برطرف کردن نگرانی و کشمش فکری یا احساسی / متکی به خود باشید./ امیدوار باشید./ پذیرای تشویق دیگران باشید. / متعهد باشید.

آبان 

 نماد :پنهان کاری

از چیزی فرار می‌کنید. / ممکن است با یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و...  روبرو شوید. /  انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش‌بینی می‌کند که می‌بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. / یافتن راه حلی برای مقابله با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل‌ساز / غنیمت‌شمردن فرصت‌ها

آذر    

نماد :بسوی اهداف والاتر 

شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت‌ها و یا اشخاصی کرده‌اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ‌چیز نپرداخته‌اند. / هرچقدر بیشتر سعی می‌کنید به یک رابطه‌ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می‌کنید. / به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

دی 

 نماد:پیروزی پس از تلاش

اتحاد انرژی‌ها وعده‌ی پیروزی می‌دهد. / مطابق با برنامه‌ریزی و نقشه‌هایتان پیش بروید. / کامیابی پس از تلاش بسیار /  زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. / شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

بهمن

نماد :شکست 

از مشاجرات غیرضروری اجتناب ورزید، در غیر اینصورت ضرر و زیان متوجه شما خواهد شد./ پنج شمشیر نمایانگر نفاق و تفرقه در شرایطی دشوار است. / بحث و اختلاف در رابطه با اینکه کارها چگونه می‌بایست صورت پذیرد و درگیری مابین دو یا چند نفر موجب افزایش بحران می‌گردد. در این مرحله ارتباط واقعی مابین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به شنیدن سخنان دیگری نیست./ در زمینه کاری احتمال ترک کار و یا تغییر شغل وجود دارد. با وجود پیروزی در این مبارزه ضررهای فراوانی ایجاد می‌گردد که موقعیتی را جهت یادگیری و رشد معنوی فراهم می‌سازد.

اسفند

 نماد :حمایت 

هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است./ برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید./ با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی