شمانیوز
شما نیوز

خودرو فردا 511

فردا 511؛ خودروی مدرن برای خانواده‌های ایرانی / بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های خودروی فردا 511 + فیلم

فردا 511؛ خودروی مدرن برای خانواده‌های ایرانی / بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های خودروی  فردا 511 + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی بیشتر خودرو فردا 511 خواهیم پرداخت.

به گزارش شمانیوز :خودرو فردا 511  در دسته خودروهای خانوادگی جای می‌گیرد.فردا 511 دارای طراحی مدرن، امکانات راحتی و ایمنی مناسب برای استفاده در شهر و برون شهر می‌باشد.خودروی فردا 511 با مصرف سوخت مناسب و قیمت رقابتی، گزینه‌ای مناسب برای افرادی است که به دنبال خودروی اقتصادی و کارآمد هستند.

داخل فردا 511

در نمای داخلی شاهد یک طراحی متفاوت نسبت به خودروهای داخلی و پر از خطوط شکسته هستیم. در وسط کنسول میانی یک صفحه نمایش لمسی کوچک قرار دارد که همچون محصولات بی ام و از وسط داشبورد میانی بیرون آمده است. در زیر آن دو خروجی سیستم تهویه مطبوع قرار دارد که می‌توانید با دکمه‌هایی در ردیف سوم، آن‌ها را به صورت دیجیتالی کنترل کنید. همچنین یک کلید بزرگ برای روشن و خاموش کردن سیستم صوتی قرار داده شده که دور آن با یک رنگ آبی تزئین شده است.

پشت آمپر این خودرو به صورت ساده است و در وسط یک دورشمار کیلومتر قرار دارد. فرمان این خودرو به صورت D-Cut است به این معنا که زیر آن تخت است و برای پا فضای بیشتری وجود دارد. همچنین روی غربیلک فرمان دکمه‌های کنترلی نیز قرار داده شده است.

فردا 511

طراحی فردا 511

طراحی ظاهری فردا 511 از خطوط نرم و منحنی شکلی استفاده کرده که باعث می‌شود چهره‌ای پویا و مدرن داشته باشد. چراغ‌های کشیده و استفاده از چراغ‌های LED مخصوص روز در زیر سپر، چهره آن را لااقل از بسیاری از رقبای داخلی مدرن‌تر و بهتر کرده و بعد از مدت‌ها یک سدان جذاب‌تر به گزینه‌های سدان‌های جمع‌و‌جور شهری بازار اضافه شده است. جلو پنجره این خودرو بزرگ و تا پایین سپر ادامه داشته و در وسط آن لوگوی خودروسازی فردا جای گرفته است. در کنار با وجود اینکه خیلی با چهره‌ای پویا مواجه نیستیم، اما چندین خط منحنی و کشیده بر روی درب‌ها و پایین خودرو باعث شده تا کمی از ساده بودن خارج شود.

اما در نمای عقب با یک چهره محافظه‌کارتر سر و کار داریم که البته فرم و طراحی چراغ‌ها با نمای جلو هماهنگی دارد. گوشه چراغ‌ها کشیده و تا ستون انتهایی خودرو آمده و کل چراغ به صورت دو تیکه طراحی شده است. در کل باید گفت که طراحی چراغ عقب این خودرو ساده اما هماهنگ است و هارمونی کلی این خودرو نمره قبولی را می‌گیرد.

مشخصات فردا 511

روی فردا 511 یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی نصب شده که می‌تواند حداکثر 106 اسب بخار را در دور 5500 تولید کند. این میزان قدرت آن را در کنار پیشرانه معروف TU5 قرار می‌دهد و باید گفت که از نظر توان خروجی موتور در یک سطح است. اما نکته مثبت در مورد فردا 511 استفاده از یک گیربکس 5 سرعته دوکلاچه است که باعث می‌شود عملکرد آن بسیار سریع‌تر باشد و سواری نرم‌تری را نسبت به دیگر رقبا داشته باشد.

امکانات و تجهیزات فردا 511

از نظر آپشن و امکانات در مورد فردا 511 با خودرویی نسبتاً کامل البته در مقایسه با رقبای خود در این سگمنت سر و کار داریم. همانطورکه در این لیست زیر می‌توانید مشاهده کنید، روی فردا 511 تجهیزاتی نظیر سانروف، آینه‌های تاشور برقی و یا سیستم کنترل خودرو در سراشیبی استفاده شده که کمتر در خودروهای تولید داخل مشاهده می‌کنید.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی