شمانیوز
شما نیوز

خودرو کی ام سی EJ7

KMC EJ7 با طراحی بی‌نظیر و قدرت فوق‌العاده / “آشنایی با امکانات پیشرفته و فناوری‌های نوین خودروی KMC EJ7 + فیلم

 KMC EJ7 با طراحی بی‌نظیر و قدرت فوق‌العاده / “آشنایی با امکانات پیشرفته و فناوری‌های نوین خودروی KMC EJ7 + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی بیشتر خورو کی ام سی EJ7 خواهیم پرداخت.

به گزارش شمانیوز : کی ام سی EJ7 یک سدان برقی سایز متوسط است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود و نسخه برقی شده ی جک J7 محسوب می‌شود. این خودرو با دارا بودن باتری 50.1 کیلووات ساعتی، برد پیمایشی تا 402 کیلومتر را ارائه می‌دهد و از امکاناتی مانند صفحه نمایش لمسی عمودی بزرگ، سانروف، دوربین 360 درجه و سیستم‌های ایمنی پیشرفته بهره می‌برد. KMC EJ7 با قیمت یک میلیارد و 98 میلیون تومان، به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین خودروهای برقی در بازار ایران شناخته می‌شود.

مشخصات فنی کی ام سی Ej7

جک Ej7 برقی از یک موتور الکتریکی استفاده می کند که توانایی تولید 190 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور را دارد. با انتقال این نیرو از طریق یک گیربکس تک سرعته به چرخ های جلو، KMC Ej7 برقی می تواند طی 7.6 ثانیه شتاب 0 تا 100 را طی کند و تا حداکثر 142 کیلومتر برساعت به شتاب گیری خود ادامه دهد.محصول وارداتی کرمان موتور از یک باتری 50.1 کیلووات ساعتی بهره می برد. حداکثر مسافت قابل پیمایش با یک بار شارژ کامل این باتری، 402 کیلومتر است.خودروی Ej7 برقی 1650 کیلوگرم وزن دارد و همانند نسخه بنزینی، از سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و مولتی لینک در محور عقب استفاده می کند. ترمزها در هردو محور از نوع دیسکی هستند.

ایمنی جک Ej7

مانند کی ام سی J7، سهول E50A نیز در هیچ تست تصادفی شرکت نکرده و همچنان ایمنی این خودرو نامشخص است. همچنین برخلاف نسخه بنزینی، این خودروی برقی تنها دو ایربگ برای سرنشینان جلو دارد که یک نکته منفی برای این خودروی وارداتی جدید محسوب می شود.

سیستم های کمک رانندگی این خودرو نیز محدود به مواردی نظیر سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش و سیستم کمکی حرکت در سربالایی هستند.

خودرو  کی ام سی EJ7

امکانات رفاهی کی ام سی Ej7

جک Ej7 برقی در زمینه امکانات رفاهی نسبتا قابل قبول است؛ شیشه بالابرهای برقی اتوماتیک، آینه های جانبی برقی، سقف پانوراما، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سیستم تهویه مطبوع خودکار، سنسور نور، سنسور باران، صندلی های جلو دستی، کروز کنترل، سنسور TPMS، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی و اتوهلد لیست امکانات این خودرو را تشکیل می دهند.

طراحی ظاهری کی ام سی Ej7

فرم کلی خودروی Ej7 برقی شبیه به نسخه بنزینی مونتاژ کرمان موتور است. با این حال تفاوت های بارزی در طراحی این دو خودرو وجود دارد.

مانند اکثر خودروهای برقی، جلوپنجره در جک Ej7 حذف شده و جای خود را به یک درپوش داده که پورت شارژ زیر آن قرار دارد. سپر جلو طراحی جدیدی دارد و چراغ های جلو نیز متفاوت هستند.

در نمای کناری تقریبا همه چیز یکسان است اما در نسخه برقی، رینگ های 17 اینچی با طرحی جدید روی خودرو نصب شده اند.

در نمای عقب نیز گرافیگ چراغ های به هم پیوسته تغییر کرده و لوگوی JAC نیز در وسط چراغ عقب جای گرفته است. سپر عقب نیز طرح متفاوتی داشته و مقداری حجیم تر است. در مجموع، اگر با زبان طراحی خاص خودروهای برقی آشنایی داشته باشیم، تشخیص یک J7 برقی از نسخه بنزینی آن بسیار ساده است.

 
جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی