شمانیوز
شما نیوز

پیکاپ تاگا

نگاهی به خودرو پیکاپ تاگا / تست و بررسی پیکاپ تاگا + فیلم

نگاهی به خودرو پیکاپ تاگا / تست و بررسی پیکاپ تاگا + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی بیشتر خودرو پیکاپ تاگا خواهیم پرداخت.

به گزارش شمانیوز :خودرو پیکاپ تاگا یک خودروی باربری و چندمنظوره است که توسط شرکت معروف رنو تولید می‌شود. پیکاپ تاگا با طراحی مدرن، امکانات راحتی و کاربردی، و قدرت موتور مناسب برای حمل بار و استفاده در مسیرهای سخت و نیمه‌سخت شهری و برون شهری شناخته می‌شود. خودرو پیکاپ تاگا با ظاهری جذاب و کاربردی، گزینه‌ی مناسبی برای افرادی است که به دنبال یک خودرو چندمنظوره و کارآمد برای استفاده روزمره و ماجراجویی هستند.

طراحی بدنه

با اینکه زبان طراحی ظاهری کینگ لینگ تاگا آن چنان بروز نیست اما این خودرو چهره مناسب و تا حدی عضلانی را ارائه می دهد. استفاده از خطوط طراحی برآمده در قسمت هایی از بدنه مانند کاپوت یکی از عواملی است که به ایجاد طراحی تا حدی عضلانی این خودرو کمک کرده است. چراغ های اصلی پیکاپ تاگا در نما جلو، از طراحی کشیده بهره می برد. در جلو پنجره بزرگ این خودرو از خطوط موازی استفاده شده است و تا حدی به این خودرو جلوه خشنی داده است.

پیکاپ تاگا در نما های جانبی طراحی ساده تری دارد  تنها یک خط طراحی انحنا دار در پایین درب ها دیده می شود. رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی این خودرو طراحی خوب و قابل قبولی دارند و به زیبایی این خودرو کمک کرده اند. در نمای عقب این خودرو چیزی که بیشتر از همه توجه ها را به خود جلب می کند گرافیک چراغ های عقب این خودرو است. از دیگر نکات مثبت طراحی کینگ لینگ تاگا که می توان به آن اشاره کرد وجود قسمتی برای قرار دادن پا بر روی سپر این خودرو است که دسترسی به قسمت بار را راحت تر می کند.

در کل کینگ لینگ تاگا از طراحی ظاهری خوب و مناسبی بهره می برد و از این لحاظ به راحتی می تواند با دیگر پیکاپ های داخل بازار رقابت کند.

پیکاپ تاگا

مشخصات فنی پیکاپ تاگا

قلب تپنده پیکاپ تاگا، یک پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوشارژ است که می تواند نهایت قدرت ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۱۰ نیوتن متر را تولید و نیرو را از طریق جعبه دنده ۶ سرعته دستی به تمامی چرخ ها منتقل کند. سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو از نوع دابل ویشبون و در محور عقب از نوع فنر تخت است. استفاده از این ترکیب در سیستم تعلیق تقریبا مشابه همرده های این پیکاپ در بازار ایران است و این یعنی در عقب سواری خشک خواهد بود اما ظرفیت بار قابل قبولی در ازای آن ارائه می شود. کینگ لینگ تاگا دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و میزان مصرف سوخت میانگین آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به صورت تقریبی، ۸ لیتر است که به توجه به وزن و اندازه این خودرو عدد مناسبی به حساب می آید.

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنی دو کیسه هوا - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - رادار خط خوان - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
امکانات رفاهی تریم داخلی چرم - صندلی برقی راننده - گرمکن صندلی های جلو - تهویه اتوماتیک - کروز کنترل - دوربین ثبت وقایع - دوربین ۳۶۰ درجه - استارت دکمه ای - جلو آمپر دیجیتال - نمایشگر لمسی - رینگ آلومینومی - سنسور نور - سنسور باران - قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب - رینگ آلومینیومی - فرمان هیدرولیک - تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب (۲H/4H/4L) - دریچه تهویه ردیف عقب - زیر آرنجی ردیف جلو و عقب

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی