شمانیوز
شما نیوز

اسموتی آلبالو

برای روزهای تابستان یک نوشیدنی خوشمزه دزست کن / طرز تهیه اسموتی آلبالو

برای روزهای تابستان یک نوشیدنی خوشمزه دزست کن / طرز تهیه اسموتی آلبالو

در خبر زیر طرز تهیه یک نوشیدنی خنک تابستانی ،اسموتی آلبالو را آموزش می دهیم.

به گزارش شمانیوز:اسموتی آلبالو یک نوشیدنی خوشمزه و سالم است .اسموتی آلبالو با مواد متنوعی تهیه می شود.اسموتی آلبالو و موز بافتی خامه‌ای دارد و کودکان از خوردن آن استقبال زیادی می‌کنند.

مواد لازم

آلبالو 1 پیمانه
یخ قالبی 1 پیمانه
موز 1 عدد
ماست یا شیر یک دوم پیمانه
شربت آلبالو یک سوم پیمانه

طرز تهیه

ابتدا یک پیمانه آلبالو را شسته و هسته آن‌ها را بگیرید. آلبالو را داخل یک پلاستیک یا ظرف در بسته ریخته و برای یک ساعت داخل فریزر قرار دهید تا یخ بزند. از آنجایی که قرار است آلبالو را داخل میکسر بریزید، توجه داشته باشید که تمام هسته‌های آلبالو را خارج کنید. در ادامه موز را نیز پوست گرفته و به صورت حلقه حلقه خرد کنید و داخل فریز بگذارید.

 بعد از گذشت یک ساعت، آلبالو‌ها را به همراه موز از فریزر خارج کنید و داخل مخلوط کن، غذاساز یا میکسر بریزید. شیر یا ماست را به آن‌ها افزوده و کاملا میکس کنید تا پوره شود. در این مرحله می‌توانید از گوشت کوب برقی نیز استفاده کنید. توجه داشته باشید که ماست مورد استفاده باید سفت و شیرین باشد و در صورت استفاده از شیر، باید از شیر پرچرب استفاده کنید.

در ادامه یخ و شربت آلبالو را به ترکیب موز و آلبالو اضافه کنید و مجددا همه مواد را میکس کنید. 

اسموتی شما در این مرحله آماده است و می‌توانید آن را داخل لیوان‌های شیشه‌ای بلند که از قبل داخل آن را با شربت آلبالو تزئین کرده‌اید، بریزید. در پایان نیز روی اسموتی را با برش‌های موز و آلبالو تزئین کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی