شمانیوز
شما نیوز

محمود حکیمی

محمود حکیمی فوت کرد + بیوگرافی ،علت مرگ و جزییات خاکسپاری

محمود حکیمی فوت کرد + بیوگرافی ،علت مرگ و جزییات خاکسپاری

محمود حکیمی نوسینده و پیشکسوت شهیر ایرانی که در زمینه اهل بیت کار می کردند روز 30 شهریور فوت کردند و امروز مراسم خاکسپاری این پیکسوت انجام شد.

به گزارش شمانیوز :محمود حکیمی پژوهشگر و نویسنده پیشکسوت ایرانی بود.محمود حکیمی روز 30 شهریور دار فانی را وداع گفت. برخی سایت ها اشتباهی به جای محمود حکیمی ،محمود کریمی نوشته اند که باعث سو تفاهم شده است. مراسم تشییع پیکر محمود حکیمی امروز برگذار شد. 

محمود حکیمی، نویسندۀ آثار پرفروش و پژوهشگر تاریخ اسلام و معاصر، بامداد امروز، ۳۰ شهریور ۱۴۰۳، در بیمارستان شریعتی تهران درگذشت.

وی یکی از نویسندگان و مترجمان پرکار ایرانی است. حکیمی از جمله نویسندگان و پژوهشگرانی است که عمر خود را وقف پژوهش و مطالعه در حوزه معارف اهل بیت (ع) کرده است.

 محمود حکیمی در زمره افرادی است که پیش از انقلاب دست به نگارش برای کودکان و نوجوانان زد و با دغدغه‌های مذهبی دست به قلم شد. او در زمینه‌های مختلف تاریخی و اجتماعی آثار ماندگاری دارد و از کوشاترین افراد در نیم قرن اخیر است که با بینش مذهبی و باور عمیق به این موضوعات دست به قلم شده است.

مراسم وداع با پیکر زنده‌یاد محمود حکیمی، از نویسندگان پیشکسوت ادبیات دینی، در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 نویسندگان، هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر کشورمان، فردا ساعت ۹:۳۰ صبح با پیکر استاد محمود حکیمی در مقابل تالار وحدت وداع می‌کنند.

پیکر این نویسنده و پیشکسوت ادبیات دینی، پس از تشییع در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

حکیمی متولد سال ۱۳۲۳ و از نویسندگان پرکار در حوزه تاریخ اسلام است؛ او از جمله نویسندگان و پژوهشگرانی است که عمر خود را وقف پژوهش و مطالعه در حوزه معارف اهل بیت علیهم السلام کرده بود و آثار متعددی در این زمینه نوشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی