شمانیوز
شما نیوز

شیرینی

با زرده تخم مرغ چه شیرینی درست کن

با زرده تخم مرغ چه شیرینی درست کن

با زرده تخم مرغ به راحتی شیرینی درست کن در ادامه این اموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش شمانیوز: شاید برای شما پیش بیاید که یک سری شیرینی برای نوروز تهیه کردید و از سفیده استفاده شده و است و زرده ها باقی مانده است و نمی دانید با چیکار کنید پس دست به کار شوید این شیرینی خوشمزه را تهیه کنید که فوق العاده پفکی و نرم است و برای عید نوروز یکی از بهترین گزینه می باشد. شما بنا به مقدار زرده ی که دارید می توانید مقادیر را دو برابر یا نصف کنید. 

مواد لازم
زرده تخم مرغ ۴ عدد
پودر قند ۱۱۰ گرم
عصاره وانبل ۱ ق چای خوری
پودر هل ۱/۲ ق چای خوری
گردو خرد شده نگینی ۱/۲ تا ۱ لیوان

مرحله اول: آماده سازی

ابتدا باید همه مواد لازم را در دمای محیط قرار دهید و به کمک ترازو یا یک لیوا دسته دار فرانسوی مواد را اندازه گیری کنید. گردو ها را باید به طوری خرد کنید که آسیاب و پودری نباشد و کمی دندان گیر باشد.

 

مرحله دوم: هم زدن مواد

در ادامه باید زرده تخم مرغ را به همراه پودر قند و وانیل داخل یک کاسه با همزن برقی برای ۷ الی ۸ دقیقه خوب هم بزنید تا کاملا کرم رنگ و کشدار و حجیم شود  در حین همزدن دورگیری کنید تا کاملا یکدست هم بخورد و حالت فرم گرفته داشته باشد و رد پره های همزن روی مواد بماند.

 

مرحله سوم: افزودن گردو

در ادامه باید پود رهل و گردو را به مواد اضافه کنید و مواد را خیلی آرام فولد کنید تا ترکیب شود. کف سینی فر باید کاغذ روغنی قرار دهید و با کمک قاشق از مواد به صورت گلوله بردارید و روی سینی قرار دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی