شمانیوز
شما نیوز

پیش بینی بورس | بورس

پیش بینی بورس بعداز انتخابات / پیش بینی مهم از بورس

پیش بینی بورس بعداز انتخابات / پیش بینی مهم از بورس

اگر مشتاق به روند بورس بعداز انتخابات هستید تا آخر با ما همراه باشید.

به گزارش شمانیوز: پیش بینی بورس هم مانند دیگر بازار ها کار هرکسی نیست اما کارشناسان این بازار پیش بینی بورس را هر روز اعلام میکنند و گاها این پیش بینی بورس ها درس از آب درمی آید. 

امروز بازار سهام همزمان با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب، رکورد رشد شاخص در سال 1403 را شکست.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل با رشد 88 هزار و 179 واحد رشد رکورد رشد در سال 1403 را شکست و به ارتفاع دو میلیون و 188 هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز با رشد 23 هزار و 56 واحد به 698 هزار واحد رسید.

همچنین 89 درصد نمادهای بازار معادل 549 نماد در نقشه بازار به رنگ سبز درآمدند و تنها 11 درصد سهام معادل 82 سهم به رنگ قرمز درآمدند. همچنین صندوق‌های طلا همزمان با ریزش دلار با تابلویی قرمزپوش شروع به کار کردند.

امروز شاخص کل بیش از 88 هزار واحد رشد را تجربه کرد و رکورد رشد شاخص در سال 1403 شکسته شد و بسیاری از نمادها در صف خرید به کار خود پایان دادند. با توجه به روند امروز و اعلام نتایج انتخابات و ایجاد جو مثبت انتظار می‌رود فردا نیز بازار مثبتی را شاهد باشیم و رشد متعادلی نسبت به امروز شاهد باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی