شمانیوز
شما نیوز

مظلومی: باید در کورس باقی بمانیم

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد گفت: جا دارد درگذشت اولادی را به خانواده او و جامعه فوتبال تسلیت بگویم. ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. تیمی که در یک بازی حساس شکست بخورد، ناراحتی زیادی را همه هواداران و بازیکنان آن تیم خواهند داشت. ما تمرینات خود را در این مدت برگزار کردیم و تلاش کردیم به لحاظ روحی آماده شویم. ما با تیمی بازی داریم که در تمام خطوط خوب است و تلاش داریم از داشته هایمان استفاده کنیم و با یک بازی خوب و پشتیبانی هواداران سه امتیاز را بگیریم...

سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با فولاد گفت: تلاش می کنیم تا با نهایت استفاده از داشته هایمان در کورس باقی بمانیم.

به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد گفت: جا دارد درگذشت اولادی را به خانواده او و جامعه فوتبال تسلیت بگویم. ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. وقتی تیمی که در یک بازی حساس شکست بخورد، همه هواداران و بازیکنان آن تیم ناراحتی زیادی را خواهند داشت. ما تمرینات خود را در این مدت برگزار کردیم و تلاش می کنیم به لحاظ روحی آماده شویم. ما با تیمی بازی داریم که در تمام خطوط خوب است. باید از داشته هایمان استفاده کنیم و با یک بازی خوب و پشتیبانی هواداران سه امتیاز را بگیریم و در کورس باقی بمانیم. امیدواریم بازیکنان با آرامش و تمرکز بتوانند این سه امتیاز حساس را به دست بیاورند.

ادامه دارد..

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی