شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس اصفهان شنبه 12 اسفند

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس استان اصفهان برای فردا شنبه 12 اسفند می پردازیم.

تعطیلی مدارس | جزییات تعطیلی مدارس اصفهان شنبه 12 اسفند

به گزارش شمانیوز :با توجه به برودت هوا و سرما و یخبندان احتمال تعطیلی مدارس برای روز شنبه ۱۲ سال ۱۴۰۲ برای استان اصفهان وجود خواهد داشت .در خبر زیر به جزئیات بیشتری درباره تعطیلی مدارس استان اصفهان برای روز شنبه ۱۲ اسفند به علت برودت هوا می پردازیم.

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

 تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی از سوی آموزش و پرورش درباره تعطیلی مدارس استان اصفهان به علت برودت و یخبندان همراه منتشر نشده است. جدیدترین خبر درباره تعطیلی مدارس استان اصفهان به علت سرمای هوا صادر شود در همین خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

 اخذ رای تا ساعت ۲۴ تمدید شد، تعطیلی مدارس در هاله ای از ابهام 

 ستاد انتخابات کشور از تمدید زمان اخذ تاساعت ۲۴ در سراسر کشور خبر داد.

 با توجه به برگزاری انتخابات، در برخی استان ها مدارس برای فردا غیرحضوری شده است اما تا این لحظه خبری مبنی بر تعطیلی مدارس استان اصفهان اعلام نشده و به محض اعلام خبر تعطیلی یا غیر حضوری شدن مدارس از طریق جارچی اصفهان اطلاع رسانی خواهد شد.

تعطیلی تمامی مدارس استان اصفهان در روز شنبه ۱۲ اسفندماه  

سلمانی، روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

با توجه به برگزاری فرایند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که موجب طولانی‌شدن فرایند اخذ رأی و شمارش آراء در اغلب حوزه‌ها شد و با توجه به حضور قابل‌توجه فرهنگیان محترم به عنوان امانت‌دار آرای مردم پای صندوق‌های اخذ رأی، ، به اطلاع می‌رساند تمامی مدارس استان در روز شنبه ۱۲ اسفندماه تعطیل خواهد بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی