شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس| جزییات تعطیلی مدارس شنبه 19 اسفند 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس سراسر کشور برای روز شنبه 19 اسفند 1402 به علت برودت هوا یا سرما هواخواهیم پرداخت.

تعطیلی مدارس| جزییات تعطیلی مدارس شنبه 19 اسفند 1402

به گزارش شمانیوز :با توجه به هشدار های سازمان هواشناسی کشور درباره بارش باران و برف و همچنین آلودگی هوا در برخی نقاط کشور ، امکان تعطیلی مدارس برای فردا شنبه 19 اسفند 1402 وجود خواهد داشت. در خبر زیر به جزییات تکمیلی درباره تعطیلی مدارس سراسر کشور به علت بارش برف یا آلودگی هوا می پردازیم. 

تکمیلی یک درباره تعطیلی مدارس

تا لحظه انتشار این خبر هیچ گونه اطلاعیه رسمی و خبر جدید نسبت به تعطیل شدن مدارس در روز شنبه 19 اسفند 1402 به علت برودت هوا یا آلودگی هوا منتشر نشدهاست. به محض رسیدن جدید ترین خبرها درباره تعطیلی مدارس فردا شنبه این خبر به روز رسانی خواهد شد.

تکمیلی دو درباراه تعطیلی مدارس

کولاک برف و بارش باران طی ۵ روز آینده در کشور/ هشدار هواشناسی برای استان‌ها

 سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند خبر داد و اعلام کرد:

امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

طی این پنج روز بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است. بیشترین بارش روز شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و روز یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان انتظار می‌رود.

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی شده است که گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید هم رخ خواهد داد و به تدریج کاهش ابر را خواهیم داشت. کمینه و پیشینه دمای هوا امروز در پایتخت ۸ و ۱۵ درجه سانتیگراد است.

تکمیلی سه درباره تعطیلی مدارس​

امروز (۱۸ اسفند) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال استان‌های قزوین، البرز، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، کرمان و یزد بارش باران و برف، گاهی وزش باد و رعد و برق رخ می‌دهد.

تکمیلی چهار درباره تعطیلی مدارس

در برخی مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، جنوب و ارتفاعات البرز و زاگرس بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

شنبه و یکشنبه در هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان،‌ جنوب فارس، جزایر شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بارش‌های رگبار شدید روی می‌دهد.

تکمیلی پنج درباره تعطیلی مدارس

مدارس فردا شنبه 19 اسفند 1402 دایر است و کلاسها به صورت حضوری برگذاری میشود. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی