شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

تعطیلی ادارات / تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز سه شنبه 16 مرداد؛ تغییرات در ساعات کاری

تعطیلی ادارات / تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز سه شنبه 16 مرداد؛ تغییرات در ساعات کاری

در خبر زیر تعطیلی ادارات یا کاهش ساعت کاری بانک‌ها در روز سه شنبه 16 مرداد را میخوانید.

به گزارش  شمانیوز،گرما دوباره ساعت کاری برخی از استان‌ها را تا پایان هفته تغییر داد.با توجه به گرمای شدید هوا و بازگشت گرما به کشوراحتمال تعطیلی ادارات یا کاهش ساعت اداری در روز سه شنبه 16  مرداد وجود خواهد داشت.در ادامه جزییات کاهش ساعت کاری ادارات یا تعطیلی ادارات برای روز دوشنبه 15 مرداد ماه را میخوانید. 

تکمیلی یک /ساعت کاری ادارات کرمانشاه کاهش یافت

ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه،دوباره کاهش خواهد یافت.

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در این خصوص، گفت: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری کرمانشاه، با توجه به گرمای شدید هوا و به منظور کمک به پایداری شبکه برق خانگی و صنایع استان، ساعت فعالیت کلیه ادارات و سازمانهای دولتی استان، به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان، طی روزهای یکشنبه تا پنجشنبه این هفته از ساعت شش صبح تا ساعت یازده ظهر خواهد بود و کارکنان ادارات دو ساعت تعجیل در خروج( به صورت دورکاری) خواهند داشت.هفته گذشته نیز ساعت کاری ادارات استان از شش تا یازده بود.

تکمیلی دو /کاهش ساعت کاری مراکز دولتی در ۱۵ استان کشور

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت: با تصمیم دولت فعالیت مراکز دولتی در ۱۵ استان کشور در روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح است. همچنین دورکاری برای کارکنانی که به خاطر شرایط جسمی امکان حضور در محل کار ندارند، بلامانع است. ۱۵ استان به شرح زیر می‌باشند: استان تهران، استان اصفهان، استان البرز، استان قم، استان خوزستان، استان مازندران، استان گلستان، استان خراسان رضوی، استان کرمان، استان فارس، استان بوشهر، استان یزد، استان مرکزی، استان سیستان و بلوچستان، استان کرمانشاه می باشد. 

این خبر به روز رسانی میشود....

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی