شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی ادارات

تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز دوشنبه 26 شهریور 1403

تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روز دوشنبه 26 شهریور 1403

در خبر زیر جزئیات تعطیلی ادارات و بانک‌ها و یا کاهش ساعت کاری برای روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ را بخوانید.

به گزارش شمانیوز: با توجه به شرایط آب و هوایی و پیش‌بینی‌های کارشناسان هواشناسی احتمال تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری برای برخی مناطق ایران وجود دارد. تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری به علت آلودگی هوا و یا شرایط بد آب و هوایی ممکن است اتفاق بیفتد. همچنین هدف دیگر تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری مصرف بهینه انرژی می‌باشد. در ادامه جزئیات تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری برای روز دوشنبه ۲۶ شهریور را می خوانید. 

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی اداره و یا کاهش ساعت کاری برای روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ به دست ما نرسیده است به محض رسیدن اطلاعیه‌های جدید در همین خبر به سمع و نظر شما خواهیم رساند. 

تکمیلی یک / استان کردستان

استانداری کردستان در اطلاعیه اعلام کرد ادارات استان امروز دوشنبه 26 شهریور به مناسبت 12 ربیع الاول سالروز تولد پیامبر اسلام در دیدگاه اهل سنت ساعت 12 تعطیل می شود.

به گزارش کرد پرس؛  بر اساس متن اطلاعیه صادره معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان  پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی سطح استان(به استثناء ادارات خدمات رسان، کارکنان دارای شیفت کاری،  مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس و ...) در یوم جاری (دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۶)  برابر با ۱۲ ربیع‌الاول ساعت ۱۲ ظهر اعلام می‌گردد. 

لازم به ذکر است این موضوع در خصوص کارکنان محترم دستگاه قضایی در سطح استان با  نظر رئیس کل محترم دادگستری استان امکان‌پذیر می‌باشد.

معاون استانداری کردستان: اداره‌های کردستان امروز ساعت ۱۲ تعطیل می‌شود.

این خبر به روز رسانی خواهد شد.... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    افرینن

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی