شمانیوز
شما نیوز

اینترنت رایگان

چگونه برای خط ایرانسل اینترنت رایگان دریافت کنیم ؟/ چندین روش برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسلی

چگونه برای خط ایرانسل اینترنت رایگان دریافت کنیم ؟/ چندین روش برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسلی

اگر شماهم به دنبال روش های دریافت اینترنت رایگان می گردید تا پایان این خبر همراه ما بمانید.

به گزارش شمانیوز :اینترنت رایگان به عنوان یک ابزار مهم در دنیای امروز می‌تواند تأثیرات مثبت و منفی زیادی داشته باشد.دسترسی به اینترنت رایگان می‌تواند به نوآوری و خلاقیت در جوامع کمک کند. روش ها زیادی برای دریافت اینترنت رایگان وجود دارد. در ادامه به چند نمونه آموزش دریافت اینترنت رایگان برای ایرانسل پرداخته ایم.

هدیه ۱ گیگابایتی لنز

در صورتی‌که دوستانتان هنوز با اپلیکشن «لنز» آشنا نشده‌اند، با ارسال شماره ایرانسلی آن‌ها به ۳۱۱۳، هر دو از  ۱ گیگابایت اینترنت پرسرعت یک روزه بهره‌مند شوید.برای فعال‌سازی هدیه کافیست دوست ایرانسلی شما لنز را نصب و در آن ثبت‌نام کند.

۱ گیگابایت اینترنت هدیه با حذف قبض کاغذی

مشترکان سیم‌کارت دائمی ایرانسل می‌توانند به جای دریافت قبض کاغذی، از روش‌های متنوعی مانند اپلیکیشن و نسخه وب ایرانسل‌من، پیامک و… صورت‌حساب الکترونیکی خود را به‌صورت خلاصه یا کامل دریافت کنند.با مشارکت در این کمپین، در جلوگیری از مصرف کاغذ و قطع درختان سهیم شوید و از ۱ گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار ۱ روز بهره‌مند ‌شوید.

۵۰ گیگ هدیه اولین ورود به ایرانسل من

اگر تا به حال ایرانسل من را روی تلفن همراهتان نصب نکرده باشید، با اولین نصب و ورود به نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من یک بسته اینترنت ۵۰ گیگابایتی با اعتبار همان روز فعالسازی هدیه می‌گیرید!

در صورتی که قبلا هدیه اولین ورود را با نصب نسخه‌های قدیمی‌تر ایرانسل من دریافت کرده باشید، این هدیه در ورود به نسل جدید ایرانسل من دوباره به شما تعلق نمی‌گیرد.
هدیه بسته اینترنت ۵۰ گیگابایتی ویژه اولین نصب و ورود به نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من است و درنتیجه به اولین نصب و ورود به نسخه‌های قدیمی‌تر ایرانسل من اختصاص نمی‌گیرد.

خرید سیم کارت دائمی

ساده ترین روش دریافت اینترنت رایگان ایرانسل خرید یک سیم کارت دائمی است. با خرید سیم کارت دائمی ایرانسل و برقراری اولین تماس، هدایای زیر به صورت خودکار به شما تعلق می گیرد.

  • 20 گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار 6 ماه

  • 900 دقیقه مکالمه رایگان با تمام خطوط داخلی برای 6 ماه

  • 900 پیامک برای تمام خطوط داخلی کشور

  • 6 ماه مکالمه نیم بها

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی