شمانیوز
شما نیوز

تولید لباس‌های ایرانی اسلامی در سال‌های اخیر افزایش داشته است

رئیس اتحادیه تولید و عرضه کنندگان پوشاک تهران با اشاره به تغییر نگاه تولیدکنندگان و فروشندگان لباس در کشور، گفت: محصولات ارائه شده در سال‌های اخیر نشان‌دهنده تغییر نگاه تولیدکنندگان و گرایش آنها به تولید لباس‌های اسلامی و ایرانی است.

به گزارش شمانیوز:ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه تولید و عرضه کنندگان پوشاک تهران با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های برگزیده در جشنواره‌های گذشته مد و لباس امروز به تولید انبوه رسیده است، گفت: این موضوع نشانگر تغییر نگاه تولیدکنندگان و فروشندگان لباس است.

وی ادامه داد: بر اساس این رویکرد نتیجه‌بخش، در بخشی از جشنواره مد و لباس فجر قصد داریم تا لباس‌های کاربردی که در نمایشگاه‌های سال گذشته ارائه و به تولید انبوه رسیده‌اند، با مشخصات کامل به نمایش گذاشته شود تا پاسخ‌گوی نیاز علاقه‌مندان باشد.

وی ادامه داد: جامعه ما نیاز به لباس‌های کاربردی برای بهره مندی مردم دارد و اتحادیه پوشاک آماده است در این دوره همانندگذشته نهایت همکاری را با طراحان کارگروه برای تولید انبوه آثار برگزیده داشته باشد، پیشرفت‌ها و توسعه فعالیت‌های ما نیز مبتنی بر ارائه طرح‌های جدید است.

رئیس اتحادیه پوشاک افزود: اگر اندکی در شهر قدم بزنیم و محصولات ارائه شده در مغازه‌ها را مشاهده کنیم، تغییرنگاه تولید را که در چند سال اخیر به وجود آمده و نمایانگر تولید لباس‌های اسلامی و ایرانی است، کاملاً مشاهده خواهید کرد، هر چند هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله دارد.

وی گفت: در نمایشگاه امسال قصد داریم تا با شناسایی آثار برگزیده و زمینه همکاری مناسب با طراحان، تولید انبوه بسیاری از این لباس‌ها را در دستور کار اتحادیه پوشاک قرار دهیم.

منبع:فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied