شمانیوز
شما نیوز

آخرین قدم تا کلاهبرداری 150 میلیارد تومانی

آخرین قدم تا کلاهبرداری 150 میلیارد تومانی

با هوشیاری مسئولان یک شعبه بانک وعملیات بموقع ماموان پلیس آگاهی استان البرز، 20 تن از اعضای باند جعل وکلاهبرداری، دریک قدمی کلاهبرداری 150 میلیارد تومانی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش شما نیوز ، سردار عباسعلی محمدیان-فرمانده انتظامی استان-دراین باره گفت: چند روزقبل دو نفر با در دست داشتن یک وکالت نامه به یکی از بانک‌های کرج رفته و خواستاربرداشت مبلغ 150 میلیارد تومان ازیک حساب شدند. اما با توجه به مبلغ درخواستی، موضوع به رئیس بانک ارجاع شد.

دربررسی‌ها مشخص شد حساب بانکی متعلق به دو برادراست که هنگام گشایش حساب، یکی از شرایط برداشت مراجعه حضوری یکی از دارندگان حساب اعلام شده بود که هویت آنان نیز برای رئیس بانک مشخص بود. به‌همین خاطررئیس بانک به افرادی که برای برداشت پول مراجعه کرده بودند ظنین شد وبلافاصله با صاحبان حساب تماس گرفت. آنها هم اعلام کردند مراجعان مربوطه را نمی‌شناسند.به همین خاطر موضوع خیلی سریع به پلیس اطلاع داده شد. همان موقع مأموران کلانتری 17 شهرستان کرج به بانک مورد نظر رفتند و پس از دستگیری افراد مظنون، آنها را دراختیار پلیس آگاهی قراردادند.

تحقیقات نشان داد وکالت نامه ارائه شده برای دریافت پول از بانک جعلی است که متهمان به ناچار لب به اعتراف گشودند. آنها گفتند افرادی دریک دفترخانه برایشان وکالتنامه جعلی صادر کردند و قرار شده پس از دریافت 150 میلیارد تومان از بانک، 3 میلیارد تومان به‌عنوان دستمزد به ما بدهند. سرانجام سایرعوامل باند نیزبا دستور قضایی بازداشت شدند که بازجویی از آنها ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی