شمانیوز
شما نیوز

خودرو نیسان کیکس

معرفی محصول جدید نیسان با طراحی فوق العاده / نیسان کیکس خودرویی با طراحی و کابین جذاب + فیلم

معرفی محصول جدید نیسان با طراحی فوق العاده / نیسان کیکس خودرویی با طراحی و کابین جذاب + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی بیشتر خودرو نیسان کیکس ژاپنی خواهیم پرداخت.

به گزارش شمانیوز :نیسان کیکس یک انتخاب مناسب برای کسانی است که به دنبال یک کراس‌اوور کوچک، جادار، کم‌مصرف و با امکانات رفاهی مناسب هستند.نیسان کیکس به دلیل طراحی ظاهری شیک، کابین جادار، مصرف سوخت کم و قیمت مناسب مورد استقبال قرار گرفته است.نیسان کیکس در دو تیپ S و SV در ایران عرضه می‌شود. تیپ S دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم صوتی ۶ اسپیکره، کروز کنترل، بلوتوث و رینگ‌های ۱۶ اینچی است. تیپ SV به امکاناتی مانند صندلی‌های چرمی، سانروف، دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم‌های ایمنی بیشتر مجهز است.

مشخصات فنی

کیکس وارداتی قرار است با پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به بازار ایران عرضه شود که این موتور قادر است ۱۲۱ اسب بخار توان و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس CVT نسل سوم (Xtronic) با ۶ دنده مصنوعی به چرخ های جلو تحویل دهد.

امکانات رفاهی 

کیکس وارداتی در مقایسه با قشقایی نامی خودرو از امکانات و آپشن های بیشتری برخوردار است، به بیانی دیگر کیکس فول تر از قشقایی وارد می شود.

از مهم ترین آپشن های نیسان کیکس می توان به فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، HAC، کروز کنترل، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS)، ۶ کیسه هوا، رادار هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، هشدار خروج از خط، سیستم ترمز کمکی (BA)، صندلی ایزوفیکس، تهویه اتوماتیک، سیستم صوتی با ۴ بلندگو، مولتی مدیا ۸ اینچی، استارت دکمه ای، سنسور دنده عقب، سانروف و دی لایت اشاره کرد.

نیسان کیکس

طراحی ظاهری

برای کیکس وارداتی نیز مانند دیگر محصولات ایران برند از یک الگوی طراحی بخصوص استفاده شده است که موجب شده تا مدل های مختلف نیسان شباهت هایی با یکدیگر داشته باشند.

چراغ های جلوی این کراس اوور کوچک فرم کشیده ای دارند و قرار گرفتن آن ها در کنار جلوپنجره به نسبت بزرگ کیکس موجب شده تا چهره آن حس و حال یک خودروی کوچک را به بیننده القا نکند.

طراحی چراغ های عقب نیز ما را به یاد ایکس تریل های موجود در ایران می اندازد زیرا فرم سه بعدی و چند ضلعی آن کاملاً از ایکس تریل های قدیمی الگو برداری شده است.

به طور کلی طراحی ظاهری این خودرو در مقایسه با دیگر کراس اوورهای جمع و جور می تواند راضی کننده باشد تا مشتری از خریدش پشیمان نشود.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی