شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز 14 مرداد 1403 / قیمت طلا نزولی شد

قیمت طلا و سکه  امروز 14 مرداد 1403 / قیمت طلا نزولی شد

براساس بررسی های انجام شده ، امروز نرخ طلا سیر نزولی در پی گرفته است.

به گزارش شمانیوز :قیمت طلا و سکه به عواملی مانند نرخ ارز، تقاضا و عرضه، شرایط بازار بین‌المللی و ملی، وضعیت اقتصادی و سیاسی کشورها و … وابسته است.برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد قیمت طلا و سکه، توصیه می‌شود با فروشندگان معتبر طلا و سکه مشورت کنید یا از منابع معتبر آنلاین استفاده کنید.

 

ممکن است قیمت طلا و سکه در بازارهای مختلف متفاوت باشد، بنابراین برای خرید یا فروش آنها، مطالعه دقیق و شناخت بازارهای مختلف ضروری است.

 ​امروز در بازار قیمت سکه امامی به 43,700,000 (چهل و سه میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر معامله شد.، قیمت سکه امامی امروز در سایت اتحادیه طلا و جواهر افزایش یافت.قیمت طلا نزولی شد. هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۹۲۰۰ تومان کاهش، ۳,۶۵۱,۹۰۰ (سه میلیون و ششصد و پنجاه و یک هزار و نهصد ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به 43,700,000 (چهل و سه میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر معامله شد.

آخرین نرخ نیم سکه

در بازار امروز نیم سکه نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۲۳,۹۰۰,۰۰۰ (بیست و سه میلیون و نهصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ ربع سکه

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۱۵,۹۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و نهصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا امروز بدون تغییر،  ۲,۴۴۲ (دو هزار و چهارصد و چهل و دو ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا کاهشی شد. در بازار امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۹۲۰۰ تومان کاهش، ۳,۶۵۱,۹۰۰ (سه میلیون و ششصد و پنجاه و یک هزار و نهصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت مثقال طلا 18 عیار امروز

هر مثقال طلا 18 عیار امروز با کاهش ۰.۵۱ درصدی، از ۱۵,۹۰۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و نهصد هزار) تومان به ۱۵,۸۱۹,۰۰۰ (پانزده میلیون و هشتصد و نوزده هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی بدون تغییر نسبت به روز قبل ، ۷,۴۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی