شمانیوز
شما نیوز

مزدا 3 2024

مزدا 3 مدل 2024ترکیبی از طراحی مدرن و فناوری‌های پیشرفته/ تجربه‌ای متفاوت با سیستم‌های ایمنی و رفاهی جدید+ فیلم

مزدا 3 مدل 2024ترکیبی از طراحی مدرن و فناوری‌های پیشرفته/
تجربه‌ای متفاوت با سیستم‌های ایمنی و رفاهی جدید+ فیلم

خودرو مزدا 3 مدل 2024 یکی از جذاب ترین خودرو های روز است. در ادامه به بررسی و معرفی این خودرو پرداخته است.

به گزارش شمانیوز :مزدا 3 2024 با طراحی زیبا خود، جلوه‌ای مدرن و جذاب به نمایش می‌گذارد و توجه علاقه‌مندان به خودروهای سدان کامپکت را جلب می‌کند. این خودرو با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند سیستم اطلاعات و سرگرمی به‌روز و امکانات ایمنی هوشمند، تجربه رانندگی راحت و ایمنی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. همچنین، مزدا 3 2024 از نظر مصرف سوخت بهینه‌سازی شده و در کنار عملکرد پویا و تسلط بر جاده، گزینه‌ای اقتصادی و مقرون به صرفه است.

داخل مزدا 3 2024

همان طور که انتظار می رود، فضای داخل کابین مزدا 3 مدل 2024 نیز به همان اندازه جذاب است که نمای ظاهری آن جذاب است. با ورود به کابین این سدان تازه وارد وارداتی می توان دریافت که مهم ترین پارامتر در طراحی فضای داخل کابین، سادگی و کارآمد بودن آن است که این دو عنصر مهم در کنار متریال با کیفیت، حسی خوشایند و دلنشین را به سرنشینان القا می کند. داشبورد با طراحی چند لایه، حس عمق و کیفیت را القا می‌کند. استفاده از مواد نرم و باکیفیت در سطوح مختلف داشبورد و درها، حس لوکس بودن را تقویت می‌کند. توجه به جزئیات در طراحی داخلی کاملا مشهود است، از دریچه‌های تهویه با طراحی خاص گرفته تا دکمه‌های کنترلی با حس لمسی مطلوب که از فضای دیجیتالی بسیاری از خودروهای وارداتی تازه وارد فاصله گرفته و کنترلرهای آنالوگ حس عملکرد و پرفورمنس خودروها را به سرنشینان منتقل می کنند.

مزدا 3 2024

نمایشگر10.25 اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی در بالای داشبورد قرار گرفته که دسترسی و دید خوبی به راننده می‌دهد. این نمایشگر از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال آسان گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کند. همچنین از دیگر نکات جالب توجه در کابین مزدا 3، فرم دریچه های ورودی هوا به کابین است که با قرارگیری در اطراف فضای پشت آمپر، تکمیل کننده طرح این بخش هستند. فضای داخلی مزدا 3 با فاصله محوری 2725 میلی‌متری، نسبتاً جادار است. فضای سر و پا برای سرنشینان جلو کاملاً مناسب است. در صندلی عقب، اگرچه فضا نسبت به برخی رقبا کمی محدودتر است، اما برای دو بزرگسال کاملاً کافی است. صندوق عقب با ظرفیت 444 لیتر، فضای مناسبی برای بار فراهم می‌کند. امکان تا شدن صندلی‌های عقب نیز فضای بار را در صورت نیاز افزایش می‌دهد.

طراحی مزدا 3 2024

یکی از مزیت های مزدا 3 در مقابل رقبایش طی سال‌های متمادی، طراحی مدرن و بروز آن است. این موضوع در نسل چهارم آن نیز به وضوح قابل مشاهده است و مزدا 3 مدل 2024 با بهره گیری از فلسفه طراحیKODO مزدا است که به معنای "روح حرکت" است، به تکامل و پختگی رسیده و با ظاهری جذاب و زیبا پدیدار شده است. در نمای جلوی این سدان جذاب، چهره ای خشن و با ابهت را شاهد هستیم که به واسطه چراغ های کشیده LED و جلوپنجره بزرگ با حاشیه کرومی، رقم خورده است. همچنین خطوط روی کاپوت به سمت جلوپنجره همگرا می‌شوند که حس حرکت رو به جلو را القا می‌کند. در نمای جانبی مزدا 3 سادگی طرح بیش از هر چیز دیگری توجه را به خود جلب می کند. اما وجود پانل های حجیم بدنه از جمله گلگیرها و درها، بدنه ای عضلانی و تنومند را برای این سدان کامپکت ژاپنی الاصل فراهم ساخته است.

سقف شیب دار که با نزدیک شدن به قسمت انتهایی خودرو شیب آن تند تر می شود، ظاهری شبیه به خودروهای فست بک را رقم زده است که بر جذابیت ظاهری آن افزوده است. اما مهم ترین نکته در نمای عقب این خودرو چراغ ها هستند که با گرافیک داخلی جذاب، نگاه ها را به خود خیره می کنند. در واقع این بخش به خوبی ذات و روحیه ژاپنی این خودرو را به رخ می کشد و به نوعی عنوان سامورایی را در ذهن تذاعی می کند. مزدا ۳ سدان دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۶۰، ۲۰۲۸ و ۱۴۰۰ میلی متر و فاصله محوری آن ۲۷۲۵ میلی متر است. در مجموع، طراحی مزدا 3 ترکیبی موفق از ظرافت و اسپرت بودن است. این خودرو در عین حال که ظاهری پخته و بالغ دارد، از المان‌های طراحی جوان‌پسند نیز بهره می‌برد. این طراحی متوازن می‌تواند طیف وسیعی از مشتریان را جذب کند.

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی