شمانیوز
شما نیوز

فیدلیتی پرستیژ

خودرویی که بدون حاشیه وارد بازار ایران شد / خریداران در انتظار سود کلان باشند

خودرویی که بدون حاشیه وارد بازار ایران شد / خریداران در انتظار سود کلان باشند

فیدلیتی پرستیژ خودرو وراداتی است که توسط شرکت بهمن مورتور به داخل بازار راه پیدا کرده است. حالا براساس بررسی های انجام شده ،چیزی حدود 700 میلیون سود برای خریدارن به همراه خواهد داشت.

به گزارش شمانیوز :فیدلیتی پرستیژ یک خودروی کراس اوور مدرن است که طراحی جذاب و امکانات به‌روز را در خود جای داده است. فیدلیتی پرستیژ به موتور قدرتمند و سیستم تعلیق پیشرفته مجهز است که رانندگی نرم و راحتی را فراهم می‌کند. فیدلیتی پرستیژ با فضای داخلی جادار و امکاناتی نظیر سیستم اطلاعات و سرگرمی پیشرفته، تجربه‌ی خوبی برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. فیدلیتی پرستیژ به دلیل ایمنی بالا و ویژگی‌های فناوری مدرن، گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌ها و افرادی است که به دنبال خودرویی مطمئن و کارآمد هستند.

فیدلیتی پرستیژ از سوی بهمن موتور برای بار سومین در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

بهمن موتور زمستان 1402 برای اولین بار فیدلیتی پرستیژ را به متقاضیان عرضه کرد. پیش از عرضه فیدلیتی پرستیژ، عرضه فیدلیتی پرایم را در دستورکار داشت. نیمه مرداد سال جاری دومین عرضه پرستیژ بود و حالا در اوایل شهریور امسال شاهد سومین عرضه این محصول جدید بهمن موتور هستیم.

اما فیدلیتی پرستیژ نسبت به فیدلیتی پرایم پُرقدرت تر است و می تواند بیشتر توجه خریداران را به خود جلب کند.

بررسی فیدلیتی پرستیژ نشان می دهد این خودرو از یک موتور 1.6 لیتری توربو شارژ بهره می برد. این در حالیست که موتور مورد استفاده در فیدلیتی پرایم یک موتور 1.5 لیتری توربو شارژ این موتور برای فیدلیتی پرستیژ قدرتی حول و حوش 197 اسب بخاری را به ارمغان می آورد.

البته این افزایش قدرت و قابلیت های بیشتر برای متقاضیانی که قصد در اختیار گرفتن فیدلیتی پرستیژ را دارند، هزینه های بیشتری نیز دارد.

قیمت فیدلیتی پرستیژ تیپ 1 در کارخانه حدود یک میلیارد و 622 میلیون تومان است. اما قیمت فیدلیتی پرایم تیپ 1 در مبدا حول و حوش یک میلیارد و 409 میلیون تومان است. بنابراین شاهد هستیم که قیمت فیدلیتی پرستیژ حدود 210 میلیون تومان از دیگر عضو خانواده فیدلیتی گران تر است.

همین مساله بر قیمت فیدلیتی پرستیژ تیپ 2 و فیدلیتی پرایم 2 در کارخانه نیز قابل مشاهده است. اختلاف قیمت فیدلیتی پرستیژ و فیدلیتی پرایم حدود 220 میلیون تومان است.

فیدلیتی پرستیژ هنوز آن طور که باید و شاید در بازار آفتابی نشده از این رو شاهد هستیم که قیمت بازاری آن بیشتر از قیمت فیدلیتی پرایم است.

قیمت های بازاری فیدلیتی پرستیژ تیپ 1 حدود دو میلیارد و 280 میلیون تومان است. دیگر تیپ این خودرو یعنی فیدلیتی پرستیژ تیپ 2 نیز در بازار حول و حوش دو میلیارد و 330 میلیون تومان قیمت دارد.

بنابراین خرید فیدلیتی پرستیژ تیپ 1 از کارخانه و فروش آن در بازار سودی حول و حوش 40 درصدی برای صاحبان این خودرو به همراه دارد. این سود نشان می دهد فاصله قیمتی بازار و کارخانه فیدلیت پرستیژ تیپ 1 حدود 660 میلیون تومان است.

فیدلیتی پرستیژ تیپ 2 نیز سودی نزدیک به 42 درصد به حساب متقاضیانی که این خودرو را از کارخانه خریداری کنند و در بازار بفروشند، واریز می کند. بنابراین شاهد هستیم که فاصله قیمتی میان بازار و کارخانه تیپ 2 این محصول بهمن نزدیک به 700 میلیون تومان برآورد می شود.

پیش بینی می شود عرضه بیشتر از سوی بهمن موتوری ها می تواند قیمت بازاری فیدلیتی پرستیژ را کاهش داده و آن را تا حدی متعادل کند.

فیدلیتی پرستیژ در واقع همان جتور X70  پلاس است. جتور یکی از شرکت های زیر مجموعه چری است. بهمن موتوری ها برای اینکه بتوانند بعد از بازگشت تحریم ها به نوعی روی پای خود بایستند و ضربه گیری برای تحریم ها پیدا کنند ترجیح دادند تا محصولات خود را با نام های دیگر در بازار عرضه کنند. فیدلیتی و دیگنیتی نام محصولات جدید بهمن موتور بعد از تحریم ها بود.

فیدلیتی پرستیژ باید در بازار با محصولاتی مانند فونیکس تیگو 7 پرو، فردا T5، هایما S8 و تیارا مکث موتور رقابت کند.

نظرشما چیست.... ؟

جزئیات خبر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    ماشین خوبیه

  • ناشناس

    منکه از این ماشین راضی ام خیلی خوبه

  • ناشناس

    اگه اینطوری که اینجا نوشته درست باشه که خیلی خوبه

  • ناشناس

    خوبه یعنی عالیه

  • ناشناس

    من از این ماشین خیلی راضی ام

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی