شمانیوز
شما نیوز

قیمت طلا و سکه

قیمت طلا و سکه امروز 7 مهر / قیمت طلا و سکه رکورد شکست

قیمت طلا و سکه امروز 7 مهر / قیمت طلا و سکه رکورد شکست

براساس گزارش هاو بررسی های انجام شده ،امروز طلا مرز 4 میلیون تومان را رد کرده است.

به گزارش شمانیوز :قیمت طلا و سکه تحت تأثیر عوامل متعددی از جمله نوسانات بازار جهانی، نرخ ارز و شرایط اقتصادی داخلی قرار دارد. در ماه‌های اخیر، افزایش تقاضا برای طلا به عنوان یک دارایی امن در برابر تورم، منجر به افزایش قیمت طلا و سکه  شده است. همچنین، تغییرات سیاست‌های پولی و مالی کشورها می‌تواند بر قیمت طلا و سکه تأثیرگذار باشد. در نتیجه، سرمایه‌گذاران و خریداران باید به دقت روندهای بازار را دنبال کنند تا تصمیمات مالی بهتری اتخاذ کنند.

امروز قیمت هر اونس طلا با 20 دلار کاهش نسبت به روز پنج شنبه به 2658 دلار رسید اما در ایران علیرغم کاهش 20 دلاری اونس جهانی قیمت طلا و سکه به دلیل نوسانات نرخ ارز و تنش های سیاسی اقتصادی در سطح منطقه و خاورمیانه گران شد این در حالی است که التهابی در بازار وجود ندارد و هیچ گونه تشدید تقاضایی در بازار دیده نشده و داد و ستدها به روال عادی می باشد.

بذرافشان حباب سکه را با 450 هزار تومان افزایش 8 میلیون و 50 هزار تومان اعلام کرد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره پیش بینی بازار طلا و سکه برای روز یکشنبه گفت:فردا به دلیل تعطیلی بازارهای جهانی اونس طلا ثابت خواهد ماند و به نظر می رسد در ایران هم قیمت ها در همین محدوده در نوسان باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که با کنترل نرخ ارز توسط بانک مرکزی و کاهش تنش های سیاسی اقتصادی شاهد ثبات قیمت ها در بازارهای جهانی و داخلی در روزهای آینده باشیم

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید یک میلیون و 700 هزار تومان افزایش،قیمت سکه طرح قدیم با یک میلیون تومان افزایش، قیمت نیم سکه با 900 هزار تومان افزایش و قیمت ربع سکه با 700 هزار تومان افزایش، قیمت سکه های بانک مرکزی با 400 هزار تومان افزایش ، هر گرم طلای 18عیار نیز با 110 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته در این لحظه داد و ستد می شود.

قیمت طلا و سکه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    قیمت طلا همیشه رکورد دازه والا

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی