شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

تعمیر انواع یو پی اس با برند های ایرانی و خارجی

 تعمیر انواع یو پی اس با برند های ایرانی و خارجی

با پیشرفت جامعه و وابستگی زندگی امروزی به تجهیزات الکترونیکی ، الزام وجود تجهیزات برقی برای ادامه زندگی بیش از گذشته احساس میشود.

برق یکی از مهم ترین نیاز های زندگی بشر است که بسیاری از فعالیت های روزانه آن بستگی به این مورد دارد. بنابه دلایلی مانند نوسان های شدید برقی، کمبود برق و .... خصوصا در فصول گرم سال مانند تابستان، بارها و بارها شاهد قطعی برق بوده ایم.

حتما تا الان قطعی برق باعث اختلال در وضعیت زندگی و فعالیت کاری شما هم شده باشد. اما شما با راهکاری میتوانید با راهکار هایی برق دستگاه های الکترونیکی خود را در نبود برق تامین کنید.

دستگاه یو پی اس یا دستگاه برق اضطراری وسیله ایی برای تامین برق دستگاه های الکترونیکی شما در زمان قطعی برق شهری می باشد.

این دستگاه به کمک باتری داخل خود میتواند برق ادامه فعالیت دستگاه های الکترونیکی شما را تامین نماید. دستگاه یو پی اس هم مانند سایر تجهیزات و دستگاه های الکترونیکی نیاز به مراقبت برای طول عمر بیشتر دارد.

اما بنا به دلایلی ممکن است دستگاه یو پی اس شما دچار اختلال شود و نیازمند تعمیر باشد.....

تعمیر یو پی اس نیازمند دانشی تخصصی در زمینه تعمیر یو پی اس می باشد.

شرکت انرژی پردازان سولارصنعت، نمایندگی رسمی خرید یو پی اس و تعمیر یو پی اس در شهر تهران است که تعمیرات انواع دستگاه های یو پی اس را در سراسر شهر های ایران انجام میدهد.

برای طول عمر دستگاه یو پی اس خود چه کنیم؟

دستگاه یو پی اس نیاز به مراقبت های متعددی برای طول عمر خود دارد.مثلا نگهداری دستگاه در محیطی عاری از گردو غبار و رطوبت، دمای مناسب برای نگهداری دستگاه یو پی اس، جلوگیری از تابش نور خورشید و ... از عواملی است که میتواند به شما کمک کند تا طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید.

شرکت انرژی پردازان سولارصنعت نمایندگی تعمیر انواع دستگاه های یو پی اس است که شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه تعمیر یو پی اس بر روی Epsogroup کلیک کنید.

دلایل خرید یو پی اس

تعمیر یو پی اس با برند های مختلف

یو پی اس های زیادی توسط شرکت های داخلی و خارجی تولید میشود که هر کدام از دستگاه ها توان های متفاوتی دارند. برای تعمیر یو پی اس باید دقت داشته باشید که انتخاب یک شرکت معتبر برای تعمیر دستگاهتان خیلی مهم و ضروری است. چرا که تعمیر دستگاهی مانند دستگاه یو پی اس نیازمند تخصص فنی و تشخیص درست می باشد.

با تشخیص درست اختلال دستگاه یو پی اس شما، هم در هزینه های تعمیر دستگاه صرفه جویی میشود و هم اینکه طول عمر دستگاه شما بیشتر می شود.

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت در زمینه تعمیر یو پی اس با انواع برند ها نیز خدمات خود را ب مشترانش ارائه میدهد. تعمیر یو پی اس برند APC ، برند Makelsan مکلسان، برند فاراتل، فاران و ... از خدمات این شرکت است.

شما اگر برای کسب و کار خود دستگاه یو پی اس خریداری کرده اید میتوانید برای سرویس دوره ایی و یا برطرف سازی ایرادات دستگاه خود با هر برند ایرانی و خارجی با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

کارشناسان این مجموعه بصورت تمام وقت آماده خدمت رسانی برای رفع ایرادات و تعمیر دستگاه های یو پی اس مشتریان خود هستند. 

تعمیر یو پی اس Apc

روش های نگهداری از دستگاه یو پی اس

  • برای جلوگیری و رسیدن آسیب های کمتر به دستگاهتان سعی کنید یو پی اس را در محل دور از رطوبت نگهداری کنید.
  • دستگاه را از تابش مستقیم نور خورشید به دور نگهدارید.
  • باتری های دستگاه یو پی اس خود را هر چند سال یکبار تعویض کنید و نگذارید خرابی باتری، آسیبی جدی به دستگاه یو پی اس شما وارد نماید.
  • دستگاه های یو پی اس معمولا در اتاقکی جدا نگهداری میشوند و سعی کنید دستگاه را در دمای ایده آل نگهدارید.
  • از خوردن ضربه به دستگاه یا نگهداری در محل نا مناسب جلوگیری کنید.
  • سرویس به موقع دستگاه یو پی اس که بصورت دوره ایی، فصلی یا سالیانه است.
  • شما با رعایت این راهکار ها میتوانید طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید.
  • تعمیر به موقع دستگاه ها، باعث میشود میشود تا هزینه های شما کاهش پیدا کند و با گران شدن تجهیزات برقی امروزه انتخاب تعمیرگاه مناسب برای تعمیر دستگاه برق اضطراری بسیار اهمیت دارد.

دستگاه یو پی اس همان طور که گفتیم یک دستگاه تامین کننده ی برق اضطراری می باشد که این روزها وجودش برای تمامی کسب و کارها ضروریست. انتخاب تعمیرگاه مناسب با قیمت مناسب به شما کمک میکند که بتوانید دستگاه خود را با هزینه ی کمی تعمیر کنید و دیگر نگران از کارافتادگی دستگاه خود نباشید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی