شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

4 روش جدید مهاجرت به استرالیا که کسی از آن مطلع نیست

حتما شماهم مانند تمام مردم جهان دلایل مختلف و محکمی برای مهاجرت و کوچ کردن به کشوری غریبه را دارید با اینکه دلایل هرفرد متفاوت است؛

4 روش جدید مهاجرت به استرالیا که کسی از آن مطلع نیست

حتما شماهم مانند تمام مردم جهان دلایل مختلف و محکمی برای مهاجرت و کوچ کردن به کشوری غریبه را دارید با اینکه دلایل هرفرد متفاوت است؛ اما باید در مورد شرایط کشور مقصد و تطابق بسترهای آن با نیازها و اهداف خود آگاهی کاملی بدست آورید. برخی از کشورها برای مهاجرت به دلیل شرایط مطلوب‌تر بردیگری برتری دارند که استرالیا از این دسته کشورهاست و مهاجرت به استرالیا طرفدران خود را دارد.

استرالیا به علت داشتن آب و هوای پاکیزه، طبیعت بکر، زبان بین‌المللی انگلیسی و اقتصاد پررونق به یکی از قطب‌های مهاجرپذیر جهان برای اتباع خارجی تبدیل شده ‌است. راه‌های مختلفی برای مهاجرت به استرالیا و اقامت استرالیا وجود دارد که با افزایش تعداد درخواست‌های زیاد مهاجرین شرایط مهاجرت به استرالیا را دشوارتر می‌کند. با وجود درخواست‌های متعدد برای مهاجرت به استرالیا، این کشور هنوز هم پذیرای افراد شایسته درجهت جبران نیازمندی‌های کشورش است. ازاین‌رو ویزاهای متفاوتی را به مهاجرین اعطا می‌کند. در ادامه 4 تا از بهترین روش‌های مهاجرت به استرالیا برای ایرانیان را معرفی می‌کنیم.

مهاجرت به استرالیا از طریق کار

استرالیا یکی از برترین کشورهای توسعه‌ یافته در زمینه شغلی است. با بازار کار پویا و موقعیت مناسب روی نقشه به یکی از امن‌ترین و با ثبات‌ترین قطب‌های اقتصادی معرفی می‌شود. در نظرسنجی‌های اخیر این کشور، از میان مهاجرینی که از طریق ویزای کار اقامت استرالیا را دریافت کرده بودند؛ استرالیا با پرداخت به موقع دستمزد و حقوق عالی برترین کشور جهان شناخته شده‌است.

نرخ بیکاری در استرالیا طبق آخرین آمار بدست آمده از ABS در انتهای سال 2022 به میزان 3.5 درصد رسیده‌است. نیاز متعدد به مشاغل مختلف، شاخص رضایت در درآمد بالا و رفاه بالای زندگی در این کشور از مزیت‌های کار در استرالیا است به همین علت مهاجرت به استرالیا از طریق کار یکی از محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت برای نیروهای جوان و متخصص است.

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

استرالیا دارای بهترین سیستم آموزشی جهان است. دانشگاه‌های استرالیا در بین 42 کشور رتبه‌های زیر 100 را به‌خود اختصاص داده‌اند. کیفیت بالای دانشگاه‌ها و تحصیلات آکادمیک باعث شده است که این کشور به یکی از مقاصد تحصیلی برای ایرانیان تبدیل شود.

برای دانشجویانی که مقصد مهاجرت به استرالیا را دارند یکی از آسان‌ترین روش‌ها، دریافت ویزای تحصیلی استرالیا است. از مزایای تحصیلی مهاجرت به استرالیا می‌توان به امکان کار موازی با تحصیل، دریافت اقامت دائم استرالیا پس از فارغ‌التحصیلی، برخورداری از امکانات رفاهی و اجتماعی، دریافت تسهیلات و بورسیه اشاره کرد. لازم به ذکر است یکی شرایط مهم مهاجرت به استرالیا با ویزای تحصیلی ثبت نام در یکی از مراکز آموزشی یا دانشگاه‌های استرالیا است.

0cc6ede6-fbb5-4607-8ed7-48e74e2adeaf

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری یک روش نوین و مناسب برای ایرانیان است که با قدرت هوش تجاری خود در کشور استرالیا می‌توانند سرمایه گذاری پرسود با راه اندازی یک کسب و کار انجام‌ دهند. در این روش برای مهاجرت به استرالیا نیازی به مدرک زبان انگلیسی ندارید و قبل از مهاجرت لازم نیست مبلغی را در جهت سرمایه به کشور استرالیا انتقال دهید. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به دو ویزای مهم زیر دسته‌بندی می‌شود:

1.ویزای کارآفرینی استرالیا

در سال‌های اخیر بیش از 90 درصد متقاضیان ویزای سرمایه گذاری در استرالیا از طریق ویزای کارآفرینی بوده‌است. با دریافت ویزای کارآفرینی استرالیا می‌توانید 5 سال اقامت استرالیا را دریافت کنید و سه سال از زمان ورود زمان دارید تا کسب وکار خود را راه‌اندازی کنید. یکی از الزامات اصلی این ویزا سرمایه گذاری مبلغ ۳۰۰ هزار دلار استرالیا در یه بیزینس میباشد.

2.ویزای سرمایه گذاری استرالیا

در ویزای سرمایه گذاری استرالیا که به ویزای 2.5 دلاری معروف است باید مبلغ 2.5 میلیون دلار به اقتصاد استرالیا تزریق کنید. در گذشته این مبلغ را در کشور استرالیا بلوکه می‌کردید و ضرری برای شما حاصل نمی‌شد؛ اما در سال‌های اخیر باید 1.5 میلیون دلار سرمایه در گردش داشته باشید که ممکن است ریسک زیادی داشته باشد. بنابراین هنگام اقدام برای مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری با وسواس عمل کنید.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای ازدواج و خانواده

دولت استرالیا درسال 2022 بیش از 52 هزار ویزای ازدواج یا پارتنر صادر کرده است و این یک خبر خوشحال‌کننده برای افرادی است که قصد مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج را دارند. اشخاصی که در استرالیا اقامت دارند می‌توانند اسپانسر دیگر اعضای خانواده شوند و برای آن‌ها اقامت دائم استرالیا را بگیرند. ویزاهایی که دراین بخش صادر می‌شوند در دسته ویزاهای خانوادگی قرار دارند.

کلام پایانی در تصمیم مهاجرت به استرالیا

با  به‌روزترین و ساده‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا به طور خلاصه آشنا شدید. اگر سوال یا ابهامی در ذهن شما وجود دارد که پاسخ آن را دریافت نکردید؛ می‌توانید فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به استرالیا را در صفحه گروه مهاجرتی پاسارگاد (pasargadmigration.com) پرکنید تا مشاوران مجرب و متخصص ما با شما تماس بگیرند و راهنمایی‌تان کنند.

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسولیتی بابت آن ندارد ..... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی