شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

در کدام هتل‌های مشهد اقامت کنیم؟

مشهد یکی از مقاصد محبوب در بین ایرانیان به‌حساب می‌آید و کمتر زمانی را می‌توان پیدا کرد این شهر خالی از گردشگر باشد. به دلیل توریستی بودن این شهر، هتل‌های فراوانی در آن ساخته شده‌اند؛ یعنی، خیالتان راحت باشد که انتخاب هتل مشهد با هر سلیقه‌ای، آسان است. به خاطر تنوع بالای هتل‌ها هم رقابت زیادی میان آن‌ها برای ارائه بهترین خدمات وجود دارد؛ پس، با خیال راحت می‌توانید بلیط هواپیما تهران مشهد را بگیرید. تنها کار سختی که هنگام سفر باید انجام دهید، انتخاب هتل است؛ چون بین گزینه‌های متنوع سخت می‌توان محل اسکان مناسب را پیدا کرد. در ادامه چند مورد از آن‌ها را برای سلیقه‌های مختلف معرفی می‌کنیم تا انتخاب برایتان آسان‌تر شود.

 

 

هتل قصر طلایی

اگر دلتان می‌خواهد در لوکس‌ترین هتل مشهد بمانید، باید قصر طلایی را رزرو کنید. کمتر هتلی را در ایران می‌توانید پیدا کنید که مانند قصر طلایی لوکس باشد. این هتل لاکچری فاصله کمی هم با حرم دارد و یکی از گزینه‌هایی است که زائران عرب‌زبان اقامت در آن را به بقیه ترجیح می‌دهند. تمام امکاناتی را که از هتل های مشهد انتظار داشته ‌باشید، قصر طلایی ارائه می‌دهد. این هتل 5 ستاره برای کودکان هم اتاق‌های بازی تدارک دیده ‌است که آن‌ها را در آن‌جا سرگرم کنید.

 

هتل قصر الضیافه

اگر نزدیکی به حرم برایتان اولویت اول است، هتل قصر الضیافه را در فضای حرم رزرو کنید. این هتل 5 ستاره در صحن هدایت حرم قرار دارد و نزدیک‌ترین به حرم در میان هتل های مشهد به حرم به حساب می‌آید. در میان خدمات آن، رستوران و کافه هم وجود دارد. همین‌طور، فضای سبزی هم در این هتل ترتیب دیده‌اند که بتوانید لحظاتی را به آرامش و راحتی سپری کنید.

 

هتل درویشی

هتل 5 ستاره درویشی هم می‌تواند یکی از موارد جذاب هنگام سفر به مشهد باشد. این هتل در بلوار امام رضا، بین خیابان‌های رضا 24 و 26 قرار دارد. دو ساختمان بزرگ که با رستوران آتریوم به هم متصل شده‌اند. اگر زوجی هستید که تازه ازدواج کرده‌اید، اتاق‌های ماه‌عسل این هتل پیشنهاد جذابی برای شما خواهد بود.

 

هتل الماس 2

هتل الماس ۲ هم یکی از گزینه‌ها برای کسانی است که به دنبال هتل ۵ ستاره می‌گردند. این هتل مشهد بزرگ است و در آن، از معماری ایرانی-اسلامی لوکس استفاده شده ‌است. بین حرم و این هتل فاصله چندانی نیست و در نبش خیابان رضا 20 قرار دارد. بیشتر مردم، آن را با نام شهر کوچک کنار حرم می‌شناسند؛ بنابراین، اگر به مجلل‌بودن و خدمات کامل اهمیت می‌دهید، این هتل هم می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

 

هتل قصر

هتل قصر مشهد یکی از هتل‌های 5 ستاره شهر است که در آن، تنوع دیزاین وجود دارد. هر کدام از اتاق‌های این هتل به شکل خاصی طراحی شده‌اند. ممکن است بعضی از آن‌ها مدرن یا این‌که به شکل معماری دوره قاجاره طراحی شده‌ باشد. هنگام رزرو می‌توانید هر کدام از آن‌ها را که مایل بودید، انتخاب کنید. این هتل مشهد به وسایل حمل‌ونقل عمومی نزدیک است؛ پس، می‌توانید در فاصله کمی خودتان را به هر قسمت شهر که خواستید، برسانید.

 

 

هتل مرآت

وقتی برای اولین بار قرار است در هتلی اسکان داشته ‌باشید، مرتب‌بودن و تمیزی آن بیشتر از هر چیزی به چشم می‌آید. اگر شما هم دلتان می‌خواهد با بودجه متوسط یکی از بهترین هتل‌های مشهد را تهیه کنید؛ به سراغ هتل مرآت بروید. این هتل ظاهر ساده‌ای دارد؛ اما پاکیزی در آن، اهمیت دارد. علاوه‌بر اقامتگاه، این هتل 2 رستوران سنتی و مدرن هم دارد که با استفاده از آن‌ها، لازم نیست به جای دیگری بروید.

 

هتل کیانا

کیانا، هتلی 4 ستاره است که هر امکاناتی را که لازم داشته ‌باشید، در اختیارتان می‌گذارد. این هتل اتاق‌های مختلف VIP و سوئیت و چند نفره در اختیارتان می‌گذارد؛ یعنی اگر بخواهید خانوادگی بلیت هواپیما تهران مشهد بگیرید و راهی این شهر شوید؛ هتل کیانا اتاق‌هایی با قیمت مناسب در اختیارتان می‌گذارد. علاوه‌بر این، زمانی‌که در این اقامتگاه باشید، فاصله شما با حرم تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی است.

 

هتل هاترا

بودجه محدود برای هتل در‌نظرگرفتن یکی از راه‌هایی است که تفریحات بیشتری را در مشهد تجربه کنید. اگر با این هدف بلیط تهران مشهد گرفته‌اید، بهتر است هتل 3 ستاره هاترا را انتخاب کنید. این هتل با وجود قیمت پایینی که دارد، بهترین خدمات را در اختیارتان می‌گذارد. معماری این هتل مدرن است و در آن، تلاش شده فضای بازی را در اختیار مسافران قرار دهند.

 

هتل اطلس

اگر به دنبال اتاق‌های کلاسیک می‌گردید، هتل اطلس را انتخاب کنید. درصورتی هم که دلتان می‌خواهد در هتل رویال باشید، باز هتل اطلس انتخاب مناسبی است. بلیط هواپیما مشهد را که گرفتید، به سراغ رزرو این هتل بروید؛ چون تعداد تخت‌های اتاق‌های آن مختلف است و این مساله دستتان را در سفرهای خانوادگی باز می‌گذارد.

 

هتل تبرک

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که دلتان می‌خواهد در هتل‌هایی بمانید که ظاهر آن‌ها زیبا باشند. بهتر است هنگام استعلام قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد نگاهی هم به هزینه رزرو این هتل بیاندازید. با وجود 3 ستاره بودن این هتل، تبرک شبیه هتل‌های 5 ستاره ساخته شده ‌است. ظاهر و طراحی آن هیچ تفاوتی با هتل‌های با تعداد ستاره بالاتر ندارد.

 

 

تهیه بلیط مشهد و رزرو هتل‌های این شهر در فلای تودی

اگر قصد تهیه پرواز تهران مشهد را دارید، از طریق سایت فلای تودی این کار را انجام دهید. این سایت به شما کمک می‌کند تمام پروازهای این مسیر را به‌صورت آنلاین مشاهده کنید و در کنار آن، قیمت بلیط هواپیما مشهد را برای هر کدام از ایرلاین‌ها مشاهده کنید. همین‌طور، اگر به دنبال بلیط ارزان می‌گردید، با تقویم و نمودار قیمتی در جریان قیمت‌ها قرار می‌گیرید و از میانشان بهترین را انتخاب می‌کنید. فلای تودی علاوه‌بر تهیه بلیط، امکان رزرو هتل مشهد را هم برایتان فراهم کرده‌است. کافی است به این سایت سر بزنید و بعد از خواندن اطلاعات هر هتل، بهترین گزینه را از میانشان انتخاب کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی