شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

معرفی محبوبترین هتل های شمال کشور

تعدادی از محبوب ترین هتل‌ های شمال شامل هتل هایت خزر، هتل مروارید خزر، هتل پارسیان، هتل ونوس چالوس پلاس و هتل مروارید خزر نور می‌شوند.

شمال کشور به دلیل سرسبزی و داشتن طبیعتی بکر و زیبا مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند، به همین دلیل هتل‌های جذابی هم در آن ساخته شده است‌. از محبوب‌ترین هتل ‌های شمال می‌توان به هتل پارسیان خزر، هتل ونوس پلاس چالوس، هتل نارنجستان نور و هتل مروارید خزر نور اشاره کرد. بسیاری از این هتل‌ها چشم‌اندازی زیبا به طبیعت سرسبز داشته و امکانات رفاهی منحصر به فردی برای سرگرمی و آسایش مهمانان ارائه می‌دهند.

 

هتل پارسیان خزر

 

هتل های ۵ ستاره محبوب شمال

از محبوب‌ترین هتل‌ های شمال می‌توان به هتل‌های ۵ ستاره اشاره کرد. از امکانات مشترک این هتل‌ها نیز می‌توان استخر، جکوزی و رستوران را نام برد. تعدادی از مجلل‌ترین هتل ‌های شمال عبارتند از:

مرجع: https://www.snapptrip.com/

 

هتل هایت خزر چالوس

هتل هایت خزر که به آن هتل پارسیان آزادی خزر هم می‌گویند، به عنوان تنها هتل ۵ ستاره چالوس شناخته می‌شود‌. این هتل به دست گروه هتل‌های هایت و در دهه ۵۰ ساخته شد. هتل هایت خزر قدمتی بیش از ۵۰ سال دارد؛ ولی تا کنون هتلی زیباتر از این اقامتگاه در شمال شناخته نشده است. این هتل مجلل در محل تلاقی دریا و جنگل واقع شده و آب و هوایی بی‌نظیر دارد. نکته جالب درمورد هتل هایت خزر این است که در حصاری از جنگل‌های هیرکانی مازندران قرار گرفته و تنها چند متر با کوه و چند صد متر با دریا فاصله دارد. این هتل دارای ۱۶۳ واحد اقامتی است که در ۵ طبقه جای گرفته‌اند. از امکانات موجود در هتل پارسیان می‌توان به سونا، جکوزی، فروشگاه، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، و آتلیه اشاره کرد.

  • آدرس: چالوس، نمک آبرود، رو به روی تله کابین

 

هتل ونوس پلاس چالوس

از دیگر هتل‌ های شمال که به دلیل امکانات مناسب معروف هستند، می‌توان به هتل ونوس پلاس اشاره کرد. این هتل در سال ۱۳۹۶ ساخته شده و چشم‌اندازی زیبا به طبیعت سرسبز مازندران دارد. در بنای این هتل، ۱۵۴ اتاق در ۱۰ طبقه جای گرفته و در هر واحد اقامتی امکاناتی مانند چای‌ساز، میز تحریر، دراور، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. هتل ونوس چالوس پلاس دارای استخر، جکوزی، گیم نت و سالن ورزشی هم است؛ بنابراین می‌توانید در اوقات فراغت خود از این امکانات استفاده کنید.

  • آدرس: چالوس، شهرک توریستی نمک آبرود، رو به روی رستوران آبشار

هتل ونوس پلاس چالوس

 

هتل های ۴ ستاره محبوب شمال

هتل‌های ۴ ستاره نیز تقریبا به اندازه هتل‌های ۵ ستاره محبوب هستند. این هتل‌های شمال کشور چشم‌اندازی زیبا به طبیعت داشته و به دلیل داشتن امکانات رفاهی و تفریحی مورد توجه مسافران قرار می‌گیرند. برای دسترسی به برخی از امکانات هتل‌های ۴ ستاره می‌بایست هزینه پرداخت کنید؛ در حالی که امکانات هتل‌های ۵ ستاره برای مسافران رایگان هستند. با این وجود هتل‌های ۴ ستاره را می‌توان تا حدودی اقتصادی با امکانات بالا دانست. دو مورد از هتل‌های ۴ ستاره محبوب شمال عبارتند از:

 

هتل نارنجستان نور محمود آباد

از دیگر هتل ‌های شمال که در جاده محمود آباد واقع شده، می‌توان هتل نارنجستان نور را نام برد. این هتل در سال ۱۳۷۹ ساخته شده و در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل نارنجستان نور دارای ۱۱۹ واحد اقامتی است که در ۵ طبقه جای گرفته‌اند. نمای کافی شاپ گردان اولین چیزی است که هنگام مشاهده بنای این هتل توجه شما را جلب خواهد کرد. چشم‌‌انداز بی‌نظیر هتل به منطقه جنگلی و وجود امکاناتی مانند رستوران، پارکینگ، سالن بیلیارد، ماساژ و... باعث شده این مکان به اقامتگاهی مناسب برای آسایش و راحتی مهمانان تبدیل شود.

  • آدرس: محمود آباد، کیلومتر۷ جاده محمودآباد به نور، ایزدشهر

هتل نارنجستان نور محمود آباد

 

هتل بام رامسر

هتل بام رامسر یکی دیگر از بهترین هتل‌ های شمال محسوب می‌شود. این هتل در ۷۰۰ متری دریا واقع شده و تنها راه رفت و آمد به آن تله‌ کابین است. در دکوراسیون این هتل ۴ ستاره می‌توان صخره‌های طبیعی را مشاهده کرد که جذابیت خاصی به محیط بخشیده‌اند. انواع رستوران، کافی‌شاپ، تالار پذیرایی، پیست باگی، واحدهای تجاری و فروشگاهی و..‌. از امکانات این هتل هستند. اگر می‌خواهید چند روزی خستگی را از تن خود بیرون کرده و به استراحت و تفریح بپردازید، توصیه می‌شود در هتل بام رامسر اقامت کنید.

  • آدرس: رامسر، کیلومتر ۵ غرب رامسر

 

هتل های ۳ ستاره محبوب شمال

تعدادی از هتل‌های ۳ ستاره شمال نیز در لیست اقامتگاه‌های محبوب مسافران قرار دارند که دارای امکانات مطلوبی هستند. برای اقامت در این هتل‌ها هزینه کمتری نسبت به هتل‌های ۴ ستاره می‌پردازید و امکانات کمتری را در اختیار دارید. همچنین برای استفاده از امکانات هتل‌های ۳ ستاره شمال باید مبلغی جدا از هزینه اقامت خود پرداخت نمایید. دو مورد از بهترین هتل‌ های شمال از نظر مسافران عبارتند از:

 

هتل شایان جواهرده

هتل شایان جواهرده (مهتاب سابق) در سال ۱۳۸۶ راه‌اندازی شده و به منظور ارتقای کیفیت در سال ۱۴۰۲ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در ۲۷ کیلومتری روستای جواهرده واقع شده و دارای ۲۵ واحد اقامتی در ۴ طبقه است. این هتل ۳ ستاره یکی از مناسب‌ترین هتل‌ های شمال است و با ارائه خدمات رفاهی آسایش مهمانان را تامین می‌کند. از امکانات رفاهی موجود در اتاق‌های هتل شایان جواهرده می‌توان یخچال، مبلمان، لوازم بهداشتی، چای‌ساز و سیستم گرمایش و سرمایش را نام برد. اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب و امکانات باکیفیت هستید، می‌توانید در هتل شایان جواهرده اقامت کنید.

  • آدرس: رامسر، روستای تاریخی جواهرده

 

هتل مروارید خزر نور

اگر به دنبال هتلی سه ستاره و مناسب در شمال هستید، هتل مروارید خزر نور را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل یکی از زیباترین هتل‌ های شمال است که در سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی شده و در سال ۱۴۰۲ مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل دسترسی آسانی به مکان‌های دیدنی مانند پارک جنگلی نور، جاده زیبای چمستان ایزدشهر، آبشار و جنگل پری‌رویان، دریاچه الیمالات و... دارد. اتاق‌ها به دریا دید دارند و مجهز به امکاناتی مانند چای‌ساز، روم سرویس، مینی بار با هزینه و سیستم تهویه مطبوع هستند. همچنین زمین تنیس، کافی‌شاپ، پارک کودک و فضای سبز هم در هتل مروارید خزر نور جهت لذت‌بخش‌تر کردن اوقات مهمانان وجود دارد.

  • آدرس: کیلومتر ۱۴ جاده محمود آباد به نور، بین شهرک آرامشهر و آکامشهر هتل مروارید خزر

 

سخن پایانی

در شمال کشور هتل‌های بسیاری به دلیل ارائه خدمات مناسب و تامین رفاه مسافران بین گردشگران به محبوبیت بالایی دست یافته‌اند. هتل ۵ ستاره هایت خزر، هتل ۴ ستاره بام رامسر و هتل ۳ ستاره شایان جواهرده نمونه‌هایی از محبوب‌ترین هتل ‌های شمال هستند. هنگام مسافرت به شمال باتوجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید بین هتل ‌های موجود از ۳ستاره تا ۵ ستاره، مناسب‌ترین مورد را انتخاب کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • اخبار داغ
  • پربحث‌ترین ها
  • اخبار روز
  • پربیننده ترین
تبلیغات متنی