شمانیوز
شما نیوز

کشف دستگاه جاسوسی در فردو

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):هفته‌نامه انگلیسی ساندی‌تایمز به نقل از سازمان‌های اطلاعاتی غربی می‌گوید که ایران موفق شده یک وسیله ارتباطی و اختلال پیشرفته را در نزدیکی سایت هسته‌ای فرود کشف و ضبط کند.

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):گفته مي‌شود عوامل مذكور براي سيم كشي خود اين صخره را مزاحم تلقي كرده و اقدام به منفجر كردن آن مي‌كنند كه بر اثر اين اقدام اين وسيله ارتباطي كشف و ضبط مي‌شود.

در گزارش اين هفته‌نامه كه امروز منتشر شده، آمده است كه اين وسيله پيشرفته، علاوه بر اختلال در سيستم‌هاي رايانه‌اي سايت هسته‌اي فرود، اقدام به انتقال اطلاعات رايانه‌هاي آن به مراكز جاسوسي غربي كه اين دستگاه را در اين نقطه جاسازي كرده‌اند، مي‌شد.

اين وسيله ارتباطي نظارت و كنترل ماه پيش هنگام گشت‌زني نيروهاي سپاه پاسداران براي ايجاد يك محور ارتباطي جديد جهت سايت هسته‌اي فردو و با انفجار يك صخره كشف شده است.

گفته مي‌شود عوامل مذكور براي سيم كشي خود اين صخره را مزاحم تلقي كرده و اقدام به منفجر كردن آن مي‌كنند كه بر اثر اين اقدام اين وسيله ارتباطي كشف و ضبط مي‌شود.

ساندي‌تايمز در ادامه گزارش خود به نقل از منابع اطلاعاتي غربي مي‌نويسد كه آنها به شدت نگران لو رفتن دستگاه اطلاعاتي خود هستند چرا كه اين مساله باعث نقص اطلاعات آنها در مورد فعاليت هسته‌اي اين مركز مهم و راهبردي ايران خواهد شد.

گفتني است كه رژيم صهيونيستي نيز از اينگونه سيستم‌هاي اطلاعاتي كاشته شده در نزديكي مراكز راهبردي دولت و حزب‌الله لبنان استفاده مي‌كرد كه در موارد متعدد با كشف آنها توسط مقاومت اسلامي و ارتش لبنان اقدام به انهدام آنها مي‌كرد.

هر چند اين گزارش اطلاعاتي تاكنون توسط مقامات ايراني تاييد نشده است، اما اهميت اين كشف نه تنها در بعد جاسوسي آن، بلكه به دليل كشف سالم اين دستگاه است كه فناوري باطري‌هاي آن دستكم ميلياردها دلار ارزش دارد و رژيم صهيونيستي نيز از ترس كشف همين فناوري اقدام به انهدام سيستم‌هاي جاسوسي خود در لبنان مي‌كرد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied