شمانیوز
شما نیوز

دولت؛ برنده واقعی فیلترینگ «تلگرام» در شب انتخابات!

چیزی که طی روزهای گذشته بازهم حواشی زیادی را بوجود آورده، مطرح کردن مجدد فیلترینگ تلگرام از سوی رسانه های نزدیک به دولت است، البته هستند رسانه هایی که در این پازل قرار گرفته اند و رویه بازی تازه آن رسانه های را دنبال می کنند.

به گزارش شمانیوز: نزدیک به چهل روز به دو انتخابات ریاست جمهوری و شورهای شهر و روستا زمان باقی مانده است، و هر روز خبرهای گوناگونی در رسانه های مختلف منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در میان اخبار گوناگونی که این روزها و با نزدیک شدن به انتخابات پیش رو بیش از پیش دیده می شود، دست به دست شدن اخبارهای انتخاباتی در شبکه های اجتماعی است. شبکه هایی که طی سال های اخیر گوی سبقت خود را از دیگر رسانه ها ربوده و منبع اصلی و البته «غیرموثق» برای دریافت و ارسال خبر در فضای اجتماعی کشور شده است.

در این میان شبکه اجتماعی «تلگرام» و «اینستاگرام» از دیگر شبکه های هم نوع خود فاصله گرفته اند به طوری که طبق آخرین گزارش از آخرین وضعیت شبکه‌های اجتماعی در ایران حاکیست که آمار از کاربران تلگرام به حدود 30 میلیون نفر رسیده و کف اینستاگرام 13 میلیون نفر است.

این آمار نشان می دهد که این ظرفیت «باورنکردنی» قطعا چیزی نیست که گروه ها و جریانات مختلف سیاسی به سادگی از آن بگذرند، به خصوص آنکه شبکه ای همچون «تلگرام» طی یکسال گذشته در انتشار سریع اخبار و اطلاعات نقشی مهم ایفا نموده است.

منبع:خبرنامه دانشجویان ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی